انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3
~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~

با سلام (:

اگه به بازیگر هآی ترکی علاقه دارید میتونید بیوگرافی هاشون رو اینجا ببینید (:

اگر هم بیوگرافی یه بازیگر تُـرکـی رو داشتید میتونید بزاریدش تو همین تاپیک ._.*

با تشکر (:


بیوگرافی Fαrαн Zeyɴep Aвdυllαн

~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1

وی متولد۱۷ اوت سال ۱۹۸۹ استامبول ترکیه است.

مادر او بوسنیایی و پدرش از ترک نشینان عراق است.او دوران دبیرستان را در دبیرستان سنت میشل در استامبول گذراند تا زمانی که به دلیل کار پدرش تمام خانواده به لندن نقل مکان کردند.

وی در طی تحصیل در دانشگاه در اپرایی در ترکیه در سال ۲۰۱۰ بازی کرده بود.وی در فیلم اردوغان Yilmaz در Kelebeğin Rüyası(“رویای پروانه ظاهر شد “) که توسط وزیر ترکیه فرهنگ و گردشگری به عنوان فیلم نامزد ترکیه برایمراسم اهدای جوایز اسکار ۲۰۱۴ انتخاب شد.

در سال ۲۰۱۴ در کنار کیوانچ تاتلیترکدر اپرا ترکیه کورت بازی کرد. در همان سال او نیز در فیلم ترکیه بی Küçük Eylül Meselesi بازی کرد.


بیوگرافی Yαɢмυr Tαɴrιѕevѕιɴ

~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1

یاگمور تنریسوسین ( Yagmur Tanrisevsin ) بازیگر نقش ملیس در سریال ترکیه ای ” در انتظار آفتاب ” متولد ۲۴ آگوست ۱۹۹۰ ترکیه است .

این بازیگر زیبای ترک از رشته سرامیک دانشکده هنرهای زیبای استانبول فارق التحصیل شده و سپس به زادگاهش ( مرمره ) برگشته و در آنجا با ارائه کارهای هنری منحصر به فرد مشهور شده .

ملیس در سریال در انتظار آفتاب

او معتقد است باید از تجمع در استانبول خودداری کرد و به شهر های دیگه ترکیه هم توجه داشت .

اولین سریالی که یاگمور در آن بازی کرده سریال ” فریحا ” هست . ( Feriha ) . پس از بازی در آن سریال به خاطر چهره فتوژنیکش مشهور شد و بازی در نقش ملیس برای سریال ” در انتظار آفتاب ” به وی پیشنهاد شد .

ملیس در سریال در انتظار آفتاب

یاگمور در سریال ” در انتظار آفتاب ” با هانده دوغان دمیر و کرم بورسین و اسماعیل اگ ساسماز هم بازی است .

بیوگرافی нαzαl ĸαyα

~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1

هازل کایا در یک خانواده طبقه بالا در شهر غازی عینتاب در ۱۰ اکتبر ۱۹۹۰ به دنیا آمد. او در یک دبیرستان ایتالیایی در استامبول درس خواند و در سال ۲۰۱۰ فارغ التحصیل شد. او هم اکنون در استامبول درس می خواند. پدر و مادرش (هر دو وکیل) وقتی او هفت ساله بود از هم جدا شدند. او به عنوان یک کودک هفت ساله که ویولن و باله می آموخت به دنیای هنر وارد شد. او همچنین عاشق تانگو است و دوست دارد تمام مهارت هایش را افزایش دهد. او به زبان ترکی ( زبان مادری) صحبت می کند و همچنین انگلیسی روان وایتالیایی ( پیشرفته) ، فرانسه (پیشرفته) و او در حال یادگیری زبان چهارمش ، آلمانی ، است.

فریحا, عکس فریحا, سریال فریحا

اطلاعات دیگر

قد: ۱.۵۸ م

وزن: ۵۵ کیلوگرم

رنگ چشم : سبز

رنگ مو : قهوه ای موجی


بیوگرافی çαğαтαy υlυѕoy

~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1

اسم بازیگر نقش امیر çağatay ulusoy در سریال فریحا است که در زندگی واقعی اش او بیشتر یک مدل است. سریال فریحا محصول ۲۰۱۱ یعنی سه سال پیش است .


او دو فصل در این سریال درخشید از او دعوت کردند که در فصل سوم سریال هم بازی کنند اما این سریال به دلیل افت مخاطبانش در سال ۲۰۱۲ متوقف شد.
عکس و بیوگرافی امیر بازیگر ترک سریال فریحا

عکس و بیوگرافی امیر بازیگر ترک سریال فریحا

یکی از دلایل افت این سریال این بود که هزال کایا دیگر در سریال بازی نکرد و قرار بود کس دیگری بازی کند که این به مذاق مخاطبان خوش نیامد.

در سال ۲۰۱۳ خبر اعتیاد چاغتای و دستگیری او مثل بمب در ترکیه صدا کرد او در مقابل جراید و تلویزیون اعلام می کرد که او مواد مصرف می کرده تا از افسردگی ای که به خاطر شکست سریال در انتهای فصل دو و فصل سه به ان گرفتار شده بود نجات پیدا کند. این سریال هر شب ساعت ۲۱ از فارسی وان پخش می شود و ساعت تکرار آن نیز روز بعد ساعت ۱۵ می باشد.
(05-01-2015، 14:54)кσѕαя نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
فآطی بیوگرافی مهند رو هم بزار (:
بیوگرافی Kıvαɴç Tαтlıтυğ

~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1

تاتلیتوگ پس از اینکه مادرش عکسهایش را برای آژانس مدلینگ Gaye Sökmen فرستاد به استخدام این آژانس در آمد...


کیوانچ تاتلیتوگ (Kıvanç Tatlıtuğ) متولد 27 اکتبر 1983 (5 آبان 1362) یک هنرپیشه و مدل ترکیه ای است.
کیوانچ تاتلیتوگ در شهر آدانا (Adana) واقع در جنوب ترکیه متولد شد. او 4 خواهر و برادر دارد. نام کیوانچ (Kıvanç) در ترکی به معنای غرور می باشد و تاتلیتوگ (Tatlıtuğ) ترکیبی از دو واژه ترکی تاتلی (Tatlı) به معنای شیرین و توگ (tuğ) به معنای دم اسب است. تاتلیتوگ اصلتاً بوسنیایی است.
کیوانچ توسط خانواده اش به مدرسه خصوصی Yenice Çağ فرستاده شد و آنجا بود که در بسکتبال پیشرفت کرد و سرآمد همگان شد. با توجه به بیماری پدرش، کیوانچ و خانواده اش به استانبول نقل مکان کردند و از اینرو پدرش توانست تحت درمان مناسب تری قرار بگیرد. در استانبول او بعنوان یک بسکتبالیست آماتور به باشگاه ورزشی Fenerbahçe Ülker پیوست.



فعالیت شغلی:
تاتلیتوگ پس از اینکه مادرش عکسهایش را برای آژانس مدلینگ Gaye Sökmen فرستاد به استخدام این آژانس در آمد. او جایزه “بهترین مدل ترکیه” را در جشن مدلینگ گرفت و برای بردن “بهترین مدل جهان” راهی مراسم بین المللی جشن مدلینگ (اکتبر 2001) شد. از آن زمان به بعد کیوانچ بعنوان یک مدل و هنرپیشه حرفه ای مشغول بکار است.
کیوانچ همچنین چند جشن و شو را میزبانی کرده است. درخشش در نقش Mehmet Şadoğlu در Gümüş نقطه عطفی در زندگی حرفه ای تاتلیتوگ بود. او در فیلم کمدی “Amerikalılar Karadeniz’de 2″ به کارگردانی Kartal Tibet ایفای نقش کرده است. او همچنین در نمایشهای دیگری از جمله “Menekşe ile Halil” با بازی در کنار Sedef Avcı درخشیده است.
در آخرین سریال تلویزیونی خود “Aşk-ı Memnu” کیوانچ با برن سات نقش یه آدم خودخواه عیاش را بازی کرده که چشمش دنبال زن جوان و زیبای عمویش است. او “جایزه پروانه طلایی بهترین بازیگر نقش اول مرد” را برای درخشش در عشق ممنوع (Aşk-ı Memnu) دریافت کرد.
کیوانچ از 2005 تا 2009 با Azra Akın بانوی شایسته جهان در سال 2002 و از اوایل 2009 تا آگوست 2009 با هنرپیشه زن Meltem Cumbul نامزد بوده است. او با İdil Fırat، دختر Önder Fırat میلیونر نیز نامزد بوده است، اما آنها ورشکست شده اند.
کیوانچ در سال 2011 با سریال شمال و جنوب (Kuzey Güney) به تلوزیون بازگشت. بدلیل محبوبیت بسیارش در دنیای عرب به او لقب “برد پیت خاورمیانه” را داده اند، چرا که بسیاری از سریالهایی که وی در آنها بازی کرده است پس از پخش اصلی در ترکیه برای پخش به جهان عرب فرستاده شده است. در ژولای 2009 طبق یک نظرسنجی انجام شده توسط روزانه ترکی Hürriyet او بعنوان “جذاب ترین مرد زنده ترکیه” انتخاب شد.


(05-01-2015، 16:22)M A E D E نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
نمیشه بیوگرافی سلیم رو هم بزاری؟._.

بیوگرافی eɴɢιɴ ozтυrĸ

~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1

engin ozturk ( انجین اوزترک ) بازیگر نقش شاهزاده سلیم در سریال ترکی حریم سلطان و همچنین بازیگر نقش سلیم در سریال فاطما گل متولد ۲۸ سپتامبر ۱۹۸۶ در اسکی شهیر ترکیه است .

پدرش نظامی بازنشسته و مادرش خانه دار است . او دبیرستان را در فاتح آناتولی تمام کرده و برای تحصیلات دانشگاهی در رشته هنر به دانشگاه حاجت تپه آنکارا رفته و در سال ۲۰۱۲ فارغ التحصیل شده .در سال ۲۰۱۰ با بازی در سریال پر بیننده ” فاطمه گل ” در کنار بازیگران مطرحی همچون بازیگر نقش گونی در سریال کوزی گونی و بازیگر نقش سمر در سریال عشق ممنوع به شهرت رسید و با بازی در نقش شاهزاده سلیم در سریال حریم سلطان این شهرت به اوج خود رسیده .



(05-01-2015، 17:21)دختر جنگل نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
میشه بیوگرافی باریش رو تو سریال در انتظار افتاب بزاری؟؟؟

بیوگرافی İѕмαιl Eɢe Sαѕмαz


~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1

اسماعیل اگ ساسماز ( İsmail Ege Sasmaz ) بازیگر نقش باریش اردوغان در سریال ترکیه ای ” در انتظار آفتاب ” متولد ۲۵ نوامبر ۱۹۹۳ در شهر مانیسای ترکیه است .

او پسر ارشد خانواده است و یک برادر کوچکتر به نام آیتک دارد . اسماعیل بازیگر بسیار جوانیست و سریال در انتظار آفتاب اولین کار حرفه ای او محسوب میشه .

او به تازگی هنرستانش رو تموم کرده و به عنوان نفر اول دردانشگاه شهرداری مانیسا قبول شد ولی بعد از یک سال تحصیل در این دانشگاه رو رها کرد .

او از ۱۴ سالگی در تئاتر های زیادی بازی کرده است و سریال در انتظار آفتاب نردبان شهرت اوست و قصد دارد پله های شهرت و موفقیت را به سرعت طی کند .

باریش اردوگان سریال در انتظار آفتاب علاوه بر بازیگر تو کار شعر گفتن و آهنگسازی هم هست . او در سریال در انتظار آفتاب ( Güneşi Beklerken ) با هانده دوغان دمیر و کرم بورسین و یاگمور تنریسوسینهمبازی است .
(05-01-2015، 18:13)دختر جنگل نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
مرسی از اینکه بیو گرافی باریش هم گذاشتی.
مرسیHeartHeartHeart

خواهش میکنم عزیزم (:

بیوگرافی Hαɴde Doɢαɴdeмιr

~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1

هانده دوغان دمیر ( Hande Dogandemir ) بازیگر نقش زینب در سریال ترکی در انتظار آفتاب ( gunesi beklerken ) متولد ۲۲ نوامبر ۱۹۸۵ آنکارای ترکیه است .



وی در ابتدا کارش رو با بازی در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد . سپس در سال ۲۰۱۱ از طرف شبکه TRT ترکیه بازی در سریال ” غم و اندوه ” بهش پیشنهاد شد که شروع بازیگری حرفه ای اش بود و سرانجام در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار بازی در نقش اول رو با بازی در نقش زینب در سریال ” در انتظار آفتاب ” تجربه کرد .

بیوگرافی و عکس های زینب در سریال در انتظار آفتاب

هانده فارق التحصیل جامعه شناسی از دانشگاه تاریخ و جغرافیای آنکارا هست و همچنین در رشته زبان دانشگاه لیل فرانسه نیز تحصیل کرده .

بازیگر نقش زینب تا کنون در سریالها و فیلمهای زیر بازی کرده است :

Güneşi Beklerken

Şubat

Leyla ile Mecnun

Böyle bitmesin

İbreti Ailem

Sen De gitme

Keskin Bıçak

Kahramanlar

او در سریال در انتظار آفتاب با کرم بورسین و یاگمور تانریسوسین و اسماعیل اگ ساسماز همبازی است .
بیوگرافی Kααɴ Tαşαɴer

~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1

کان تاشانر ( Kaan Taşaner ) را با بازی در نقشهای ” اردوگان یا اردوعان ” در سریال فاطما گل و ” کمال ” در سریال گمشده و ” کمیسر شرف ” در سریال کوزی گونی میشناسیم .

کان تاشانر متولد ۲۳ آوریل ۱۹۷۲ ترکیه است و حرفه اصلی اش بازیگری تئاتر است . او در سال ۲۰۱۲ جایزه افتخاری بهترین بازیگر مرد را برای بازی در سریال کوزی گونی دریافت کرد .

بازیگر نقش اردوعان در سریال فاطما گل تاکنون در سریالهای زیر بازی کرده و در این سریال با برن سات وانجین اکیورک و انجین اوزترک و همبازی است .

Büyük Buluşma

Beşinci Boyut
Hakkını Helal Et
Kendi Okulumuza Doğru
Fatmagül’ün Suçu Ne?
Kuzey Güney

بیوگرافـی Eɴɢιɴ Aĸyυreĸ

~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1

انجین اکیورک ( Engin Akyurek ) بازیگر نقش کریم ایلگاز در سریال ترکی فاطما گل یا گناه فاطمه گل چیست ؟ ( Fatmagulun Sucu Ne ) متولد ۱۲ اکتبر ۱۹۸۱ در شهر آنکارای ترکیه است .

پدرش یک مقام دولتی و مادرش خانه دار است و یک برادر کوچکتر از خودش دارد .

انجین در سال ۲۰۰۲ در رشته تاریخ و زبان از دانشگاه آنکارا فارق التحصیل شده . او اوقات فراغتش را به امور خیریه از جمله کمپین کمک به قربانیان زلزله ترکیه میپردازد .


انجین اکیورک به شانس اعتقادی ندارد و معتقد است شانس همان استعداد است و انجام کار درست در زمان مناسب . او در سال ۲۰۰۴ ، تنها دو سال بعد از فارق التحصیلی از دانشگاه ، برنده جایزه بهترین بازیگر مرد ترکیه شد .


بازیگر نقش کریم در سریال فاطما گل تاکنون در سریالهای زیر بازی کرده و در این سریال با برن سات و کان تاشانر و انجین اوزترک و فیرات چلیک و بوگرا گلسوی همبازی است .

Yabanci Damat
Karayilan
Bir Bulut Olsam
Fatmagulun Sucu Ne?
Kara Para Ask

بیوگرافی ‬‏Fırαт Çelιĸ


~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1

فیرات چلیک ( ‬‏Fırat Çelik ) بازیگر نقش مصطفی در سریال ترکی فاطما گل یا گناه فاطمه گل چیست ؟ ( Fatmagulun Sucu Ne ) متولد ۲۵ مارس ۱۹۸۱ است .

او متولد اشتوتگارت آلمان و بزرگ شده پاریس فرانسه است .او در رشته مدلسازی تحصیل کرده و از سال ۲۰۰۶ وارد حرفه تئاتر شده و در سال ۲۰۰۹ اولین فیلم سینمایی اش را بازی کرده .

بازیگر نقش مصطفی در سریال فاطما گل تاکنون در سریالهای زیر بازی کرده است :

Famille d’acceuil
Kış Masalı
Fatmagül’ün Suçu Ne?
۲۰ Dakika
Firuze

فیرات چلیک در سریال فاطما گل با برن سات و کان تاشانر و انجین اوزترک و انجین اکیورک و همبازی است .
~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1

نام اصلی دیلا بازیگر سریال دیلا خانم هتیجه سندیل Hatice Şendil میباشد .

عکس و بیوگرافی هتیجه شندیل بازیگر نقش دیلا سریال دیلا خانم

وی در تاریخ ۲ آگوست ۱۹۸۳ متولد شده است .

Hatice در شهز استانبول در کشور ترکیه دیده به جهان گشود.

وی در سال ۲۰۰۱ در مسابقه دختر شایسته ترکیه مقام سوم را بدست اورده است سپس وی حرفه خود را به عنوان یک مدل و مجری ادامه اداد.
بیوگرافی Beren Saat

~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1

برن سات (Beren Saat) متولد ۲۶ فوریه ۱۹۸۴ (۷ اسفند ۱۳۶۲) بازیگر ترکیه ایست.



او تحصیلات ابتدایی و متوسطه خود را در کالج TED آنکارا به پایان رساند و پس از آن برای ادامه تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی به دانشگاه سرمایه (Başkent) رفت. هنگامی که در دانشگاه بود در مسابقه تلوزیونی ستاره ترکیه (Türkiye’nin Yıldızları) شرکت کرد و مقام دوم را بدست آورد.



پس از حضور در آگهی بازرگانی یک آبنبات، سات اولین کار تلوزیونی خود را در Aşkımızda Ölüm Var و در نقش خواهر Ece Uslu بازی کرد. در سال ۲۰۰۴ در Aşkımızda Ölüm Var بازی کرد و در ۲۰۰۵، اولین بازی خود را بعنوان بازیگر نقش اول در Aşka Sürgün انجام داد. پس از اینکه در Tomris Giritlioğlu’s Hatırla نقش Yasemin Ünsal را بعنوان نقش اول بازی کرد در سراسر کشور مشهور شد. در سال ۲۰۰۸ او مجدداً با Giritlioğlu در فیلم Güz Sancısı (درد پاییز) همکاری کرد.



سات همان سال در نقش Bihter Yöreoğlu در سریال Aşk-ı Memnu (عشق ممنوع) که اقتباسی بروز شده از رمان کلاسیک Halit Ziya Uşaklıgil بود ایفای نقش کرد.



بخاطر عملکرد خوب خود جایزه پروانه طلائی “بهترین بازیگر مکمل زن” را دریافت کرد. سات همچنین بعنوان نقش اصلی در فیلم Gecenin Kanatları (بال شب) به کارگردانی Serdar Akar که دسامبر ۲۰۰۹ اکران شد بازی کرده است.



او در حال حاضر در سریال “Fatmagul’un Sucu ne” که اقتباسی از رمان “Vedat Türkali” است مشغول به کار است، و نقش کاراکتر اصلی (Fatmagul) را در این مجموعه تلوزیونی که یکی از معتبرترین سریال های تلوزیون ترکیه است بازی می کند. او در این سریال نقش دختر جوانی را بازی میکند که پس از اینکه توسط غریبه ها مورد تجاوز قرار میگیرد زندگی اش دگرگون میشود.

بیوگرافی Kerem Bürsin

~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1

کرم بورسین ( Kerem Bürsin ) بازیگر نقش کرم در سریال ترکی ” در انتظار آفتاب ” Gunesi Beklerken یا dizi متولد ۴ ژوئن ۱۹۸۷ در استانبول ترکیه است .


کرم در ۱۵ سالگی به همراه خانواده اش به تگزاس آمریکا مهاجرت کردند و در کالج امرسون بوستون آمریکا تحصیل کرده است . او بعد از اتمام تحصیلاتش به لس آنجلس رفته و در آنجا ” راجر کورمن ” تهیه کننده برنده اسکار استعداد بازیگری کرم رو کشف کرد و وی بعد از آن به بازیگری حرفه ای روی آورد .


او در حد عالی به زبان انگلیسی تسلط دارد و در حد متوسط با زبان فرانسه آشناست . او یکی از بازیگران مورد علاقه ” دانیل دی لوئیس ” و مجموعه تلویزیونی اش است .


کرم بورسین تا کنون در فیلمهای زیر بازی کرده است و فعلا تنها سریالی که بازی کرده سریال در انتظار آفتاب ( Güneşi Beklerken ) است که با این سریال به شهرت زیادی دست پیدا کرده است .

Rozar Man

Thursday

The Architec

Killian

Sharktopus

Palace of the Damned

کرم در سریال در انتظار آفتاب با هانده دوغان دمیر و یاگمور تانریسوسین و اسماعیل اگ ساسماز همبازی است .
کرم بوسین و یاگمور و هانده و اسماعیل اگ ساسماز قدیمی چون خودم گذاشته بودمش
تازه کرم بورسین در 12 سالگی به همراه خانوده اش مهاجرت ...
[img]http://دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1 [/img]
[img]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1 [/img]
[img]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1 [/img]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=202958
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=202940http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=202931
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=202935 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
http://www.flashkhor.com/forum/showthread.php?tid=202931 این ها لینک هاشونه
(08-01-2015، 10:47)*sahel* نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
کرم بوسین و یاگمور و هانده و اسماعیل اگ ساسماز قدیمی چون خودم گذاشته بودمش
تازه کرم بورسین در 12 سالگی به همراه خانوده اش مهاجرت ...

عزیزم این تاپیک کلیِ :|

میتونستی قبل من اینا رو بزاری تو این تاپیک -_-

حالا که اتفاقی نیافتاده تو هم بیوگرافی های بازیگرا رو بزار اینجا (:

در ضمن من خیلی تحقیق کردم شما اشتباه میکنین ایشون تو سن 15 سالگی به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کردن ._.

بیوگرافی Eякαη Pєтєккαуα (علی کاپیتان )

~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1

نام اصلی این بازیگر معروف ارکان پتکایا Erkan Petekkaya میباشد .


وی در ۱۱ دسامبر ۱۹۷۰ متولد شد .سن وی ۴۳ سال میباشد.وی در شهرستان لازیگ در کشور ترکیه متولد شده است .

Erkan Petekkaya دوران کودکی خود را در شهر استانبول گذرانده است .وی چند سال دبیرستان خود را در شهر لیورپول انگلستان گذرانده است .او سال ۱۹۹۴ به کشور خود بازگشت .

او در سال ۱۹۹۰ اولین بازی خود را در یک فیلم آلمانی آغاز کرد .

Erkan Petekkaya از سال ۱۹۹۸ در ترکیه شروع به کار بازیگری کرد .

وی در فیلم های بسیاری نقش آفرینی کرده است . که شما وی را با بازیگری در سریال دیلا خانم در نقش رضا و کاپیتان علی در سریال روزی روزگاری میشناسید .

Erkan Petekkaya به نوازندگی علاقه بسیازی دارد .
(08-01-2015، 13:23)~вєѕт gιяℓ~ نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
در ضمن من خیلی تحقیق کردم شما اشتباه میکنین ایشون تو سن 15 سالگی به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کردن ._.
آره تو 15 سالگی مهاجرت کرده منم تو سایتای زیادی دیدم (:

فآطی با اجازه ._.*

بیوگرافی جمیله (:

~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1

آیشه بینگل متولد 16 ژانویه 1975 است.
او سال 1998 از دانشکده بازیگری فارغ التحصیل شد و از همان موقع شروع به بازی در سینما تئاتر و تلویزیون ترکیه کرد او در این سالها جوایز بسیار زیادی را از جشنواره های فیلم های ترکیه برده بود او به خاطر سریال روزی روزگاری و نقش جمیله در دو سال پیاپی 2011 و 2012 برنده بهترین بازیگر زن در جشنواره انکارا شد. او متاهل است و نام شوهرش Ali Altug می باشداو قرار است یک سریال جدید با مته بازیگر نقش محمد در سریال گمشده بازی کند این دو در سریال روزی روزگاری هم هم بازی بوده اند.
بیوگرافی Sєяєηαу Sαяıкαуα

~ بـیـوگـرآفـے بـآزیـگرآטּ تُـرڪـے ~ 1

سرنای ساریکایا اول ژوئیه سال ۱۹۹۱ و در آنتالیا ترکیه به دنیا آمد، تحصیلات متوسطه را در شهر خود به پایان رساند و کم کم به کار مدلینگ مشغول شد.

بازیگر نقش یشیم در سال ۲۰۱۰ یعنی وقتی که فقط ۱۹ سال سن داشت به عنوان دختر شایسته ترکیه انتخاب شد ولی به دلیل کم بودن سنش نتوانست در مسابقات جهانی شرکت کند ولی در سال های بعد موفق شد یک بار دیگر به مسابقات اروپایی چک راه یافت و در آنجا هم توانست مقام چهارم اروپا را به دست بیاورد.


فعالیت حرفه ای سرنای ساریکایا در تلویزیون از سال ۲۰۰۷ شروع شد و تا کنون توانسته مجموعه های زیر را در کارنامه حرفه ای خود ثبت کند :

Limon Ağacı: ۲۰۰۸

Peri Masalı: ۲۰۰۸

Adanalı: ۲۰۰۸-۲۰۱۰

Laleh Devri: 2013 – 2010

سرنا ساریکایا در ایران به خاطر بازی در نقش یشیم، خواهر لاله در سریال عمر گل لاله شناخته میشود، سریالی که مدتی است از یکی از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان پخش میشود.




بازیگر نقش یشیم در این سریال با تولگاهان سایاشمان، بازیگر نقش چنار در دنیای واقعی رابطه ای ۲ ساله برقرار کرده بود که البته بعد از گذشت دو سال و اضافه شدن سلن سویدر بازیگر نقش توپراک به سریال عمر گل لاله رابطه آن ها به هم می خورد و چنار با توپراک رابطه ای عاشقانه برقرار میکند، این ماجرا که در دنیای واقعی اتفاق میافتد تاثیر خودش را بر سریال میگذارد و سرنا ساریکایا از ادامه ایفای نقش در سریال انصراف میدهد، البته عده ای هم بدرفتاری های سرنای ساریکایا با عوامل سریال را عامل جدا شدن او از سریال می دانند.


- سرنا ساریکایا به ورزش تنیس و والیبال علاقه دارد و همچنین بیشتر مواقع موزیک راک گوش می دهد.
– سرنا در ترکیه و ایران طرفدارانی برای خود دارد ولی هنوز از نظر سایت های رسمی هنر بازیگری به عنوان بازیگر حرفه ای شناخته نشده است.
صفحه‌ها: 1 2 3