انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رفتار عجیب خواننده لس آنجلسی روی صحنه:|
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
در هفته گذشته کنسرت مشترک ابی و گوگوش و کنسرت جداگانه شهرام کاشانی با حواشی همراه بوده است.
رفتار عجیب خواننده لس آنجلسی روی صحنه:| 1
رفتار عجیب خواننده لس آنجلسی روی صحنه:| 1
رفتار عجیب خواننده لس آنجلسی روی صحنه:| 1
در همین رابطه جام جم نوشت: اخیراً در کنسرت‌ های مشترک یک خواننده مرد و یک خواننده زن لس آنجلسی، سالن نمایش آنچنان خالی بود که بنا به گزارشها، کنسرت گذار با باز کردن درهای سالن، گروهی چندصدنفری را بدون بلیت به سالن راه داد که این اتفاق با اعتراض خریداران بلیت این کنسرت مواجه شد و گروهی از آن‌ها خواستار دریافت هزینه پرداخت کرده برای بلیت شدند.


در یکی از همین کنسرت‌ها، خواننده مرد به واسطه شدت مستی کف سالن خوابیده بود و در کنسرت دیگر دو خواننده نیز خواننده مرد به حرکاتی پرداخت که واکنش تند خواننده زن را مقابل دیدگان حاضران در پی داشت و در همین حال در کنسرت یک خواننده جوان لس آنجلسی دیگر، این خواننده نیز آنچنان به مصرف مواد مخدر پرداخته بود که امکان سر پا ایستادن نداشت و در حال دراز کشیده کنسرت داد که با واکنش شدید حاضران مواجه شد.


گزارش شده است ناتوانی خواننده‌ ساکن لس‌آنجلسی از اجرای ترانه‌هایش در کافه‌ای در شهر کلن آلمان با اعتراض مردم و عذرخواهی برگزارکنندگان و تیم نوازنده‌های او همراه شد. این خواننده از همان آغاز برنامه و زمانی که خواست اولین ترانه‌اش را بخواند، گفت "خسته" است و سپس روی زمین دراز کشید! او چند بار تلاش کرد ترانه‌هایش را در حالت نشسته بخواند که از ادای کلمات ناتوان بود و در نهایت با اعتراض ایرانیانی که به تماشای برنامه‌اش آمده بودند از روی سن بیرون برده شد!
رفتار عجیب خواننده لس آنجلسی روی صحنه:| 1
رفتار عجیب خواننده لس آنجلسی روی صحنه:| 1
او در طول دقایقی که روی سن بود در حالت عادی قرار نداشت و به جای ترانه ، حرف های نامربوطی بر زبان جاری می کرد و چند بار در پاسخ هم گروهی‌هایش که از او می‌خواستند سر پا بایستد، گفت: برو بابا، حال ندارم!

این خواننده قبلا نیز مسائل حاشیه ای زیادی در زندگی خود داشته است.

در پایان یکی از اعضای تیم نوازندگانی که این خواننده را همراهی می‌کردند در حالی که گریه می‌کرد، از مردم پوزش طلبید و گفت که در ۲۵ سال فعالیتش با خواننده‌های مختلف، تاکنون چنین اتفاقی برایش پیش نیامده بود!

شرایط خواننده یادشده چنان عجیب بود که بسیاری گمان می کردند او روی صحنه غش کرده است.
رفتار عجیب خواننده لس آنجلسی روی صحنه:| 1
وآ...خوآندده دیوونه بوده :|
واااا

مسخره