انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: شرایط ورود به دانشگاه های کانادا
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دانشگاه ملسپینا فرصتهای آموزشی با کیفیت عالی را برای دانشجویان خارجی فراهم می آورد. در این دانشگاه دانشجویانی از کشورهایArgentina, Australia, Barbados, Belize, Brazil, Ecuador, Europe, Fiji, Finland, Germany, Ghana, Hong Kong, India, Indonesia, Iran, Japan, Kenya, Korea, Malaysia, Mexico, New Zealand, the Netherlands, Nigeria, Norway, Pakistan, People’s Republic of China, Russia, Singapore, Sweden, Taiwan, Turkey, United States, and Venezuela مشغول به تحصیل می باشند.

دانشگاه ملسپینا برنامه های جابجایی دانشجو، با کشورهای Australia, Europe, Japan, Korea, Mexico, New Zealand, and the United States را اجرا می کند.
دانشگاه ملسپینا دوره های (MBA (Master of Business Administration را با مشارکت دانشگاه Hertfordshire برگزار می کند.



شرایط زبان انگلیسی برای ورود به دانشگاه

در صورتی که داوطلب نمره زبان ورود به دانشگاه را نداشته باشد می تواند در کلاسهای آمادگی زبان انگلیسی در این دانشگاه شرکت نماید. این دوره پنج مرحله از مبتدی تا پیشرفته داردو حد اکثر مدت برگزاری کلاسها 26 ساعت در هفته می باشد.
بنابراین همانند دانشگاه های انگلستان امکان اخذ پذیرش مشروط از این دانشگاه وجود دارد و دانشجویان می توانند بدون در دست داشتن نمره زبان ورود به دانشگاه، جهت اخذ پذیرش تحصیلی خود اقدام کنند.



رشته ها و مقاطع تحصیلی

How to Become a Student of Malaspina International High School
متقاضیان تحصیل در دبیرستان بین المللی ملسپینا باید حد اقل 9 سال از تحصیلات خود را به اتمام رسانده باشند (برابر با فارغ التحصیلی از سوم راهنمایی ایران) و در زمان شروع کلاسها حد اقل 15 سال سن داشته باشند. اخذ پذیرش در این مقطع به سطح نمرات دبیرستانی و معرفی نامه مدرسه بستگی دارد. و در صورتی که دانش آموز نمره آزمونهای IELTS و یا TOEFL را نداشته باشد می تواند در کلاسهای آمادگی زبان انگلیسی در مدرسه ثبت نام نماید و پس موفقیت در آزمون ورودی زبان انگلیسی تحصیلات خود را در مدرسه آغاز نماید.
از آنجایی که داوطلبان تحصیل در دبیرستان بطور معمول زیر سن قانونی یعنی 18 سال می باشند در زمان ارایه درخواست تحصیلی باید کفیل دانش آموز با همکاری خانواده و مدرسه محل تحصیل مشخص شود و در ضمن تمهیدات لازم جهت اسکان مناسب دانش آموز در Home Stay (زندکی با یک خانواده کانادایی) صورت گرفته باشد.

Master’s Degree Programs

In partnership with the University of Hertfordshire, London, England:
Master of Business Administration (International)
طول دوره فوق لیسانس مدیریت بازرگانی یک سال و شروع دوره September هر سال می باشد. این دانشگاه جزو محدود دانشگاه هایی می باشد که در زمان درخواست، ارایه تجربه کاری و ارایه نمره آزمون GMAT جزو مدارک ضروری آن نمی باشد و در ضمن از آنجایی که این دانشگاه دوره فوق را با همکاری دانشگاه Hertfordshire برگزار می کند این دوره از اعتبار علمی بالایی برخوردار است (دانشگاه Hertfordshire جزو 10 دانشگاه برتر انگلستان در رشته فوق می باشد).

در صورتی که متقاضی تحصیل در رشته MBA مدرک کارشناسی خود را در رشته ای غیر از رشته های زیر گروه مدیریت و بازرگانی دریافت کرده باشد می تواند پس از گذراندن یک دوره 8 هفته ای دروس 4 گانه زیر در ابتدای July دوره MBA خود را در Septemberآغاز نماید.
A) Management and Personal Effectiveness
B) Information Management
C) The Business Environment
D) Managing Customer Needs
سسسسسسس