انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: طیف گسترده ای از بازیکنان و گلزنان بارسا در لیگ، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
طیف گسترده ای از بازیکنان و گلزنان بارسا در لیگ، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان! 1

بارسلونا به جز حضور در رقابت های لالیگا در حال حاضر به مرحله یک چهارم از کوپا دل ری و دور دوم لیگ قهرمانان اروپا صعود کرده است . لوئیس انریکه در لالیگا ، لیگ قهرمانان و جام حذفی از تعداد زیادی از بازیکنان استفاده کرده است و بسیاری از بازیکنان در بازی ها مشارکت داشته اند. در واقع ، به جز توماس فرمائلن مصدوم ، تمام بازیکنان تیم اول، همچنین 3 دروازه بان به صورت رسمی به میدان رفته اند . صحبت در مورد 22 بازیکن از تیم اصلی است که به این ها 7 بازیکن از بارسا بی نیز باید اضافه شود . لوئیس انریکه شانس بازی را تا کنون در اختیار 29 بازیکن تیم اصلی و پایه های بارسلونا قرار داده است .
لوییس انریکه از ساندرو و مونیر بیش از دیگر بازیکنان بارسای بی استفاده کرده است . ولی بازیکنانی مثل سمپر ، آداما ، هلیلویچ ، ادگار له و گامبائو نیز شانس بازی را در تیم اصلی پیدا کرده اند .
بارسلونا همچنین در تمامی این رقابت ها 17 گلزن مختلف نیز داشته است . این گل های در سه رقابت مهم لالیگا ، جام حذفی و لیگ قهرمانان توسط این بازیکنان به ثمر رسیده است .راکیتیچ ، سرجیو بوسکتس ، ژاوی، پدرو، اینیستا، سوارز ، مسی ، نیمار، رافینیا ، جوردی آلبا، سرجی روبرتو، آدریانو، متیو، آداما، منیر، ساندرو 17 گلزن بارسلونا در این فصل از رقابت ها بوده اند .