انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: 10 تا ازگران قیمت ترین گوشی جهان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
۱. گوشی هوشمند Gresso Radical؛ ۲۵۰۰ دلار
10 تا ازگران قیمت ترین گوشی جهان 1
دستگاه Gresso Radical را شاید بتوان یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های لوکس فهرست ما دانست. این گوشی از آلیاژ بسیار محکم تیتانیوم ساخته شده که اغلب در صنایع جوی (aerospace industry) و برای تولید ایمپلنت‌های پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. لوگوی در جلوی این گوشی هوشمند وجود دارد که جنس آن از تیتانیوم سفید یا تیتانیوم معمولی طلایی ساخته شده است. سخت‌افزار این گوشی زیاد تاثیر گذار نیست، پردازنده چهار هسته‌ای SoC تنظیم شده بر روی فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز، دوربین ۸ مگاپیکسلی، پشتیبانی از ۲ سیم‌کارت که البته برای دستگاه‌ای در این سبک تولید کاملا معمولی است. قیمت Gresso Radical از ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ دلار بستگی به جنس لوگوی آن متفاوت است.
۲. گوشی هوشمند Tonino Lamborghini Antares؛ ۴۰۰۰ دلار
10 تا ازگران قیمت ترین گوشی جهان 1
این دستگاه اندرویدی با همراهی لامبورگینی و با الهام گرفتن از سوپر ماشین‌های این شرکت نظیر Aventador و Veneno ساخته شده است. Lamborghini Antares از فلزی ضد زنگ و در برخی محل‌ها چرم ساخته شده و با سخت‌افزار چهار هسته‌ای ۱.۵ گیگاهرتزی SoC، دو گیگا‌بایت حافظه رم و ساخته شده در آمپلی‌فایر‌های یاماها عرضه شده است. جعبه‌ای که این دستگاه در آن قرار دارد نیز با طراحی فوق‌العاده زیبا و هنری کار شده است. گوشی هوشمند Tonino Lamborghini Antares یک دستگاه مقرون به صرفه در لیست ما حساب می‌شود که با قیمت ۴۰۰۰ دلار قابل تهیه است، دلیل این قیمت پایین! استفاده نشدن از الماس در ساخت این تلفن است.
۳. گوشی Tag Heuer Meridiist Infinite؛ ۵۰۰۰ دلار
10 تا ازگران قیمت ترین گوشی جهان 1
شاید انتظار از یک دستگاه هوشمند بسیار گران قیمت، داشتن یک ویژگی خلاقانه و بسیار کارآمد باشد، چیزی که گوشی tag Heuer Meridiist Infinite به همراه دارد. این دستگاه عجیب با یک لایه فتوولتائیک بر روی صفحه نمایش همراه شده است که تمام نور‌های طبیعی و مصنوعی را تبدیل به شارژ برای گوشی می‌کند. این ویژگی بسیار جالب و کارآمد است. گوشی Meridiist Infinite از تیتانیوم، لایه‌ای لاستیکی مانند و کربن ساخته شده است. تنها ۱۹۱۱ واحد از این دستگاه جالب و نفیس تولید شده که با برداشتن هزینه‌ای به اندازه ۵۰۰۰ دلار شما را دارای یک گوشی با ۲.۴ اینچ صفحه نمایش، ۵ مگاپیکسل دوربین و ۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی می‌کند.
۴. گوشی هوشمند Mobiado Grand Touch Executive؛ ۶۵۰۰ دلار
10 تا ازگران قیمت ترین گوشی جهان 1
Mobiado Grand Touch بدون شک یکی از گوشی‌های اندرویدی بسیار هیجان انگیز است. منظور ما سخت‌افزار‌ها و بخش‌های نرم‌افزاری خاص در این گوشی‌ نیست، بلکه استفاده از مواد غیر معمول در ساخت این دستگاه‌ است که آن‌ را منحصر به فرد می‌کند. مواد به کار رفته در این تلفن ترکیبی از چند چوب‌ و سنگ‌های گران قیمت است، از جمله‌ آن‌ها می‌توان به چوب درخت آبنوس، سنگ مرمر و گرانیت نام برد. برای مکانیزم ایجکت کردن و جایگذاری سیم کارت در این دستگاه‌ تحسین بر انگیز است. دستگاه لوکس و زیبای Mobiado با قیمتی در حدود ۵۰۰۰ دلار دوست دارد حسابی جیب شما را خالی کند و قطعا شما را از دستگاه‌هایی مثل سامسونگ و آیفون دور کند.
۵. گوشی Vertu Ti؛ ۱۰,۰۰۰ دلار
10 تا ازگران قیمت ترین گوشی جهان 1
Vertu Ti در سال ۲۰۱۳ عرضه شده و یکی از اولین دستگاه‌هایی است که بر خلاف ظاهر سیمبیان گونه خود سیستم عامل اندروید را اجرا می‌کند. این دستگاه با اجرای اندروید ۴.۰ و استفاده از عنصر تیتانیوم نماینده‌ای قوی‌تر از دستگاه‌های لوکس برای شرکت Vertu است. قیمت تعیین شده برای آن به ۱۰,۰۰ دلار می‌رسد. در حالی که خود دستگاه از تیتانیوم ساخته شده اما لایه‌ای بسیار مستحکم از جنس یاقوت کبود صفحه نمایش آن را پوشش می‌دهد. یاقوت کبود یکی از عناصری است که تنها به وسیله الماس بر روی آن می‌توان خط و خش انداخت. سخت‌افزار این گوشی از دو هسته اسنپدراگون، یک گیگابایت رم و ۶۴ گیگ حافظه ذخیره سازی تشکیل شده است.
۶. اپل آیفون ۴ (نسخه تاریخی)؛ ۶۷,۰۰۰ دلار
10 تا ازگران قیمت ترین گوشی جهان 1
این آیفون ۴ از بدنه پشتی بهره می‌برد که در آن از دندان فسیل دایناسور تیرانوسور استفاده شده است. باید دوباره تکرار کنم که در ساخت بدنه پشتی این دستگاه از دندان یک تی‌رکس واقعی استفاده شده و خود بدنه پشتی از سنگ کمیاب meteoritic ساخته شده است. هر دو بخش یعنی دندان و سنگ میتوریتیک از آریزون بدست آمده‌اند و ۶۵ میلیون سال قدمت دارند. لایه‌ای از الماس گرداگرد در کناره‌های این آیفون به کار رفته در حالی که لوگوی خود اپل در پشت دستگاه از پلاتین و الماس خالص طراحی و ساخته شده است. تنها ۱۰ واحد از این گوشی تولید شده که هر کدام از آن‌ها ۶۷,۲۰۰ دلار قیمت دارد.
۷. گوشی هوشمند Nardin Chairman؛ ۱۰۰,۰۰۰ دلار
10 تا ازگران قیمت ترین گوشی جهان 1
Nardin Chairman توسط شرکت ساعت‌ساز معروف سوئیسی ساخت شده که متخصص ساخت ساعت‌های لوکس و بسیار گران مکانیکی است. پس شباهت این گوشی به دیگر محصولات شرکت سوئیسی اصلا جای شگفتی ندارد. همانطور که در تصویر نیز مشخص است دکمه‌های این گوشی نیز از ساعت‌ها الهام گرفته شده و این ساعت مکانیکی سه دکمه زیبا در کناره‌ها دارد. در بخش سخت‌افزاری نکته‌ای جالب وجود ندارد، این گوشی هوشمند به پردازنده‌ای از I.MX مجهز شده و یک نسخه غیر اختصاصی از اندروید را اجرا می‌کند. جالب است که این گوشی هوشمند از یک سنسور اثر انگشت خوان نیز بهره می‌برد. این گجت لوکس در چندین نسخه متفاوت وجود دارد که گران‌ترین آن ۱۰۰,۰۰۰ دلار قیمت دارد چرا که از ۳۰۰۰ الماس با دست برش داده شده پوشیده شده است.
۸. گوشی GoldVish Equilibrium؛ ۱۰۹,۵۰۰ دلار
10 تا ازگران قیمت ترین گوشی جهان 1
این گوشی مستقیما از سوئیس وارد لیست ما شده و یکی از اولین گوشی‌های فوق لوکسی است که دو سیم کارت را پشتیبانی می‌کند. GoldVish Equilibrium اگر بخواهد خیلی منصف باشد ۷۳۰۰ دلار و اگر نسخه گران آن چشم شما را بگیرد تا ۱۰۹,۵۰۰ دلار خرج بر روی دست شما می‌گذارد. منظور از نسخه‌های متفاوت انتخاب فلزی است که در این گوشی به کار رفته است که شامل تیتانیوم و کلاس فضایی آلومینیوم می‌شود و بخش‌های مهم گوشی را در برمی‌گیرد و قسمت‌های دیگر گوشی از چرم، طلای عیار ۱۸ و پلاتین ساخته شده است. دارندگان و کسانی که قصد خرید این گوشی را دارند مکان‌هایی که دوست دارند طلا کاری باشد را می‌توانند به دلخواه انتخاب کنند.
۹. گوشی هوشمند Jardin Secret؛ ۱۲۰,۰۰۰ دلار
10 تا ازگران قیمت ترین گوشی جهان 1
این گوشی مخصوص خانمها ساخته شده است. مجموعه گوشی‌های Jardin Secret از ۱۲ نوع دستگاه اندرویدی متشکل شده است که بیشتر آن‌ها از پوسته‌هایی از الماس، چرم سوسمار یا دکمه‌هایی از شیشه و سرامیک تزیین شده است. نسخه Black Insane با قیمتی در حدود ۱۲۰,۰۰۰ دلار گران‌ترین گوشی این مجموعه محسوب می‌شود که از جواهری همچون ۷۵ الماس سفید باگت برش، دکمه‌ها‌ی از طلای سفید و چرم لاستیکی پوست تمساح ساخته شده است. این گوشی هوشمند از سخت‌افزار قوی بهره نمی‌برد، اما آیا واقعا مهم است؟ احتمالا نه!
۱۰. اپل آیفون ۵ نسخه الماس سیاه؛ ۱۶,۷۰۰,۰۰۰ دلار
10 تا ازگران قیمت ترین گوشی جهان 1
قیمت را درست خواندید این گران‌ترین دستگاه لیست ما است و در حقیقت گران‌ترین گوشی سفارشی از آیفون است که تاکنون وجود داشته است. قیمت این دستگاه در حدود ۱۶.۷ میلیون دلار است، اما چرا؟ دکمه خانگی این آیفون ۵ با الماس سیاه ۲۶ قیراط جایگزین شده، الماس سیاه را اگر بشناسید به آن “carbonados” نیز گفته می‌شود و به این نام نیز شهرت دارد و یکی از کمیاب‌ترین و سخت‌ترین مواد معدنی در سیاره ما است. در کنار این صفحه خانگی بسیار مجلل، در این گوشی هوشمند فوق لوکس از ۶۰۰ قطعه الماس دیگر و ۱۳۵ گرم طلای ۲۴ عیار استفاده شده است.
عالیییییییییییییییییی ممنونم
آخـــری خیــلی خوشگــلهـ البــتهـ پولــش هــم خوشگــلهـ........
ناموسن ایفون باحال ترازهمشونه
همش خوبه ولی اخریه خوبه
HeartBlush
اصن اين مارکا تو ايران شناخته شده نيستن
من آیفون 5 اس گلد دارم تقریبا شبیه آخریه هستش