انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کلاین و مارکینیوش هم به لیست خرید منچستریونایتد اضافه شدند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
کلاین و مارکینیوش هم به لیست خرید منچستریونایتد اضافه شدند 1



خبرهای رسیده حاکی از آن است که منچستریونایتد در همین مهلت نقل و انتقالات به دنبال خرید ناتائیل کلاین، مدافع راست ساوتهمپتون خواهد بود.

با توجه به آنکه شانس شیاطین سرخ برای خرید کوین استروتمن از رم، کمتر از قبل نشان می دهد، آنها توجه خود را معطوف مدافع میانی و کناری کرده اند.

کلاین مدت ها است جزو اهداف منچستریونایتد تلقی می شود و به نقل از ESPN، شنیده ها از این مساله حکایت دارند که او اگر در زمستان ممکن نشد، در تابستان قطعا ورزشگاه سنت مری را ترک خواهد کرد. یونایتد هم تلاش می کند با قرار گرفتن در جمع 4 تیم بالای جدول، این انتقال را قطعی کند.

فن خال در جلسه های خصوصی باشگاه، اشتیاق بسیاری برای خرید هافبک هلندی رم نشان داده، ولی نظر به خودداری طرف ایتالیایی از فروش وی، آنها باید تا تابستان برای خریدش صبر کنند و شاید مجبور شوند 40 میلیون پوند هم برایش هزینه کنند.

در حال حاضر، یونایتدی ها لیست خریدی حدودا 12 نفره دارند که بیشتر از مدافعان میانی تشکیل شده است. بسیاری از این مدافعان چون هوملز، گودین و حتی فلار، قبلا بسیار ذکر شده اند، ولی گویا آنها به مارکینیوش از پاریسن ژرمن هم علاقه مندند.

وضعیت رادامل فالکائو هم مشخص نیست، چون به نظر می رسد موناکو برای نهایی کردن انتقال، مبلغی حدود 43.5 میلیون یورو تقاضا کند و در نتیجه شرایط را برای یونایتد، سخت و حتی ناممکن کند. علاوه بر این، به نظر نمی رسد فن خال در این زمستان بازیکنی را بفروشد، اما مسلما در تابستان به دنبال متحول کردن خط دفاعی اش خواهد بود.