انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: همه حاشیه‌‎های آقای سوپر استار
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
با وجود اینکه ستاره‌ها همواره زیر ذره‌بین افکار عمومی و در معرض حاشیه‌ها قرار دارند؛ اما داستان محمدرضا گلزار و حاشیه‌ها، داستانی عادی نیست. گرچه ماجرای پیش‌آمده اخیر برای محمدرضا گلزار را می‌توان یکی از جدی‌ترین حاشیه‌های متعدد وی قلمداد کرد، اما تقدیر این است که گلزار با حاشیه و شایعه دست و پنجه نرم کند.

گلزار با خروج از گروه موسیقی آریان و ورود به عرصه سینما، اولین حاشیه‌ها را برای خود رقم زد که در این میان می‌توان به ماجرای نامزدی و ازدواج احتمالی محمدرضا گلزار با هدیه تهرانی اشاره کرد.

در همین حال، انتشار بلوتوث‌های منتسب به وی نیز به حاشیه‌ای عادی برای گلزار تبدیل شده بود؛ از این رو، وی در پی انتشار آخرین بلوتوث از وی که امین حیایی هم در آن حاضر بوده و این دو بازیگر را در وضیعتی غیرعادی نشان می‌داد، به پلیس امنیت شکایت کرد.

متعاقب این شکایت و با بررسی‌های پلیس، جعلی بودن این فیلم اثبات و نیروی انتظامی مشغول پیگیری آن شد.

در مورد یکی دیگر از حاشیه‌های محمدرضا گلزار می‌توان به ماجرای دستگیری وی در دوبی اشاره کرد.

ایران‌دخت در این رابطه می‌نویسد: «گلزار و گروه دارکوب در استادیوم تنیس دبی کنسرتی اجرا کردند و اعضای این گروه به تهران بازگشتند اما خبری از گلزار نبود. شایعه شد که گلزار را در دوبی در حالتی ویژه و با سرعت بیش از حد مجاز در یکی از بزرگراه‌های دبی متوقف کرده‌اند و او زندانی شده است. آن زمان خبر آمد که برای آزادی گلزار دست به دامان علی کریمی شده‌اند که در الاهلی امارات بازی می‌کرد و به مرد محبوب سیاستمداران اماراتی تبدیل شده بود.»

بنابراین گزارش، کریمی موفق شد تا با روابط خود گلزار را از حبس نجات دهد؛ گرچه ظاهراً پرونده‌ای برای او مفتوح شده و در ماجرای اخیر نیز به آن استناد شده است.

محمدرضا گلزار متولد ۱۳۵۴ در تهران، فارغ التحصیل رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه آزاد اسلامی است که فعالیت هنری‌اش را با نوازندگی گیتار در گروه موسیقی «آریان» آغاز کرد. گلزار در سال ۱۳۸۰ برای نخستین بار در فیلم «سام و نرگس» ساخته ایرج قادری بازیگری سینما را تجربه کرد.

گلزار از سال ۸۳ کاپیتان تیم والیبال هنرمندان بود که مسابقات آن برای کارهای خیرخواهانه برگزار می‌شد اما از سال ۱۳۸۶ باز این تیم کناره‌گیری کرد؛ در همین حال وی اخیراً وارد عرصه مربی‌گری حرفه‌ای والیبال شد.

وی در کنار بازیگری، در عرصه آگهی‌های تبلیغاتی نیز مدتی فعال بود.

در مورد سابقه این بازیگر محبوب در سینما می‌توان به فیلم‌های دو خواهر (کارگردان: محمد بانکی ـ 1387)، مثل آن شب (کارگردان: شهرام میراب ـ 1387) (فیلم کوتاه)، مجنون لیلی (کارگردان: قاسم جعفری ـ 1386)، توفیق اجباری (کارگردان: محمدحسین لطیفی ـ 1386)، کلاغ پر (کارگردان: شهرام شاه حسینی ـ 1386)، تله (کارگردان: سیروس الوند ـ 1384)، آتش بس (کارگردان: تهمینه میلانی ـ 1384)، گل یخ (کارگردان: کیومرث پور احمد ـ 1383)، بوتیک (کارگردان: حمید نعمت‌الهی ـ 1382)، کما (کارگردان: آرش معیریان ـ 1382)، شام آخر (کارگردان: فریدون جیرانی ـ 1380)، سام و نرگس (کارگردان: ایرج قادری ـ 1380) اشاره کرد.