انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گوگل
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
گوگل اعلام کرده که تعداد دستگاه‌های فعال مجهز به سیستم عامل آندروید به ۲۰۰ میلیون دستگاه رسیده است.

به گزارش پایگاه خبری فناوری اطلاعات برسام و به نقل از دنیای اقتصاد، با رسیدن تعداد کاربران آندروید به ۲۰۰ میلیون نفر، رقابت گوگل با اپل شدیدتر می‌شود.

بر اساس گزارش، گوگل افزایش تعداد کاربران سیستم عامل آندروید را در طول سه ماه ۵۰۰ هزار نفر اعلام کرد. اپل پس از عرضه گوشی iPhone 4S تعداد کاربرانش را ۲۵۰ میلیون نفر اعلام کرد؛ بنابراین اختلاف چندانی میان کاربران اپل و گوگل وجود ندارد.

گوگل یک سال پس از عرضه نخستین گوشی آی‌فون به بازار، اقدام به معرفی سیستم عامل آندروید کرد. با این حال گوگل توانست رقابت شدیدی را با این غول آمریکایی آغاز کرده و خود را به عنوان بزرگ‌ترین رقیب اپل معرفی کند.

اما اپل با عرضه نسخه ۴S گوشی آی‌فون توانست تعداد بیشتری از مردم را در سراسر دنیا به خود جذب کند و رکورد جدیدی برای خود به ثبت برساند.

این در حالی است که گوگل به طور همزمان گوشی‌ Galaxy Nexus را معرفی کرد که از نسخه ۰/۴ Ice Cream Sandwich آندروید بهره‌ می‌برد.

همچنین عرضه گوشی‌های Galaxy S2 و HTC Rezound هم از فروش خوبی برخوردار شدند و توانستند به افزایش سهم آندروید در بازار تلفن همراه کمک کنند.

از آنجا که تولیدکنندگان زیادی در سراسر دنیا به ساخت گوشی‌های مبتنی بر آندروید می‌پردازند، انتظار می‌رود در آینده‌ نزدیک سهم این سیستم عامل از iOS اپل بیشتر شود.

بر اساس این گزارش، میزان فروش گوشی‌های سامسونگ و HTC از تعداد فروش اپل بیشتر شده و این دو شرکت عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان دستگاه‌های مبتنی بر آندروید را به نام خود ثبت کرده‌اند.

با این حال اپل انتظار دارد همچنان عنوان تولیدکننده برتر را در بازار تلفن همراه داشته باشد.
جالب بود...
مرسی...