انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: برزو ارجمند: کاش پدرم زنده بود و این فیلم مرا می دید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برزو ارجمند: کاش پدرم زنده بود و این فیلم مرا می دید 1



جلسة پرسش و پاسخ فیلم "چهارشنبه 19اردیبهشت" با حضور عوامل این فیلم برگزار شد.

وحیدجلیلوند: من فیلمی را ساختم که نیستم

در ابتدای جلسه وحیدجلیلوند کارگردان این فیلم از تماشاگران برای حضور و تشویقشان تشکر ویژه کرد و در ادامه، مهمترین ویژگی اثرش را در مولف بودن تمام عوامل فیلم دانست.

او گفت: در این فیلم تمام عوامل در پشت و جلوی صحنه به معنای واقعی مولف بودند و من این مولف بودن را در تمام آن ها به وضوح مشاهده کردم.

نیکی کریمی نیز در ابتدای صحبتش یاد زنده یاد انوشیروان ارجمند را گرامی داشت و در ادامه از علاقه‌ اش به همکاری با کارگردانان جوان گفت.

کریمی همچنین در مورد جلیلوند اظهار داشت: این فیلم علاوه بر فیلم نامه بسیار خوب، کارگردانی با اشتیاق و پایبند به کار داشت که نسبت به کار بسیار سختگیر و حساس بودند.

زرنگار یکی از سه فیلم نامه نویس این فیلم نیز مهم ترین امتیاز این اثر را در هماهنگی بسیار خوب در بین گروه دانست.

برزوارجمند هم گفت: من امروز از ته دل آرزو داشتم که پدرم زنده بود و من این فیلم را در کنار او می ‌دیدم. من در سینما آدم بد شانسی بودم و این بار شانس به من روی آورد. بیست سال منتظر بازی این نقش بودم و خوشحالم فرصتش را به دست­ آوردم. درست است که این نقش کوتاه بود اما من منتظرش بودم.

در ادامه این نشست نیکی کریمی در مورد تجربه کارگردانی ‌اش و تاثیر آن بر بازیگری او و ترجیح میان این دو حرفه گفت: من در بیست وپنج سال تجربه کاری‌ ام خوشبختانه در فیلم ‌های خوبی بازی کردم و در مجموع ترجیح می دهم در فیلم های سینمای متفکر که به من انرژی می دهد کار کنم، چرا که هیچ چیز ارزش ندارد تا باعث شود در فیلم های بد بازی کنم و خوشحالم که امسال در فیلم های خوبی ایفای نقش کرده ام. او درپایان صحبت هایش گفت: لازم است جای امیرآقایی را خالی کنیم چرا که او در این فیلم واقعا تلاش کرد و بازی درخشانی داشت.

جلیلوند در پاسخ پرسشی که کار او را بازنمایی اجتماعی می دانست گفت: من در این کار تلاش کردم یک نقداجتماعی رئالیستی با لایه های پنهان داشته باشم اما هدفم شعار دادن نبوده است. در واقع این فیلم هم نقد اجتماع و انسان و هم ستایش اجتماع و انسان است. او در پاسخ این پرسش از سحراحمدپور برای بازی درخشانش تقدیر و برای سخت گیری به او عذرخواهی کرد.