انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اخبار ماشین ها
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2
سلام.
بیاین اخبار ماشین ها رو بذاریم اینجا...

تصاویر بی نظیر از حیات وحش آفریقا به کمک یک ماشین کنترلی
اخبار ماشین ها 1
عکاسان حیات وحش اغلب زمان زیادی را برای عکس گرفتن از حیوانات، در اطراف محل زندگی آنها می گذرانند. با وجود خطرات زیاد، حتی ممکن است ماه ها برای گرفتن یک عکس خاص زمان بگذارند و در یک چادر یا اتاقک کوچک کمین کنند.


برای کم کردن مشکلات و خطرات این شیوه کار، دو برادر عکاس با ابتکاری جالب، موفق به گرفتن عکس هایی جذاب و تماشایی از حیات وحش در آفریقا شدند.


آنها با سوار کردن دوربین کانن 400D بر روی یک ماشین کنترلی و قرار دادن دو فلاش قوی در کنار آن، امکانات مناسب را برای عکسبرداری از حیوانات آماده کردند. این ربات دست ساز دارای دو کنترل جداگانه -یکی برای هدایت ماشین و یکی هم برای تنظیم دوربین- است.
اخبار ماشین ها 1
اخبار ماشین ها 1
اخبار ماشین ها 1
اخبار ماشین ها 1
اخبار ماشین ها 1
اخبار ماشین ها 1
منبع:نارنجی
حال کنید...Big GrinTongue
به به ماشین خای 2011 هستن!

من اون گاومیشه رو می خوام شتاب و دور موتورش چنده !Big Grin
صابر واقعا حال کردم


در حال حاضر بوگاتی ویرون گرانترین . پرسرعت ترین و اسپورتترین اتومبیل در جهان به حساب می آید که انسان تابحال توانسته بسازد. و این اتومبیل رکورد قوی ترین موتور اتومبیل را داراست.
این ماشین خارق العاده دونفره دارای موتوری با حجم8000 لیتر می باشد که توسط 4 توربو شارژ تقویت می شود و در ضمن این موتور حجیم و فوق العاده بیشرفته دارای 16 سیلندر است که قادر است توانی برابر با 1001 اسب بخار تولید کند. و این به این معنا است شتاب 0 تا 100 کیلومتر این اتومبیل 2.9 ثانیه می باشد.
ارزش این اتومبیل فرانسوی که توسط طراحان شرکت فولکس واگون طراحی و ساخته شده است 1.5 میلیون دلار است.این اتومبیل فوق العاده دارای سیستم ( 4WD (4 WEEL DRIVE می باشد به این معنی که گیر بوکس این اتومبیل قادر به تقسیم نیروی موتور به هر چهار چرخ است که این عمل باعث ایجاد تعادل بیشتر در اتومبیل در پیچها با سرعت بالا میشود.و از لحاظ امنیت این اتومبیل میتوان به تعداد و سیستم پیشرفته ایربگ آن اشاره کرد که دارای ۶ ایربگ هوشمند است که بسته به شدت برخورد بمقدار لازم هوا در درون کیسه تزریق میکند تا از صدمه دیدن گردن راننده جلوگیری شود.
حالا نگفتی دور موتورش چنده؟
Ferrari 458
اخبار ماشین ها 1

اخبار ماشین ها 1

اخبار ماشین ها 1

اخبار ماشین ها 1

اخبار ماشین ها 1

محصول سال 2009، وزن 1380 کیلوگرم، طول 4.5 متر، عرض 1.9 متر، دوال کلاچ و 7 دنده، طراحی از پیریفارینا، 8 سیلندر و 4499 سی سی، 570 اسب بخار قدرت، صفر تا صد ان 3.4 ثانیه، جانشین اف 430،سرعت ثبت شده 335 کیلومتر در ساعت, قیمت: 169 هزار پوند انگلیس.

یک عکس از بوگاتی ویرون:
اخبار ماشین ها 1
cerato coupe

اخبار ماشین ها 1

اخبار ماشین ها 1

اخبار ماشین ها 1

اخبار ماشین ها 1



طراحی داخلی و خارجی سراتو نسبت به مدل قبلی جهش چشمگیری داشته است.نمای جلویی خودرو با چراغ هایی کشیده و اسپویلر بزرگی که چراغ های مه شکن را در زمینه ای تیره در خود جای داده چهره سراتو را پرخاشگر و تهاجمی نشان می دهد.در نمای پشتی نیز چراغ ها نسبت به مدل سدان باریک و طویل تر شده اند اما فرم قبلی خود را حفظ کرده اند و نقطه عطف نمای عقب دفیوزر انتهایی اسپویلر می باشد که در خود لوله اگزوز دوبل را جای داده است.داخل کابین کوپ نیز ساده و گیرا طراحی شده است.در صفحه کیلومتر شمار 3 دایره با فرورفتگی عمیقی دیده می شود.که به ترتیب دور موتور ،سرعت و میزان سوخت را در پس زمینه ای قرمز و اسپرت در اختیار راننده قرار می دهد.فرمان چرم و خوش دست سراتو که بر روی آن کلیدهای تنظیمات سی دی چنجر 6 تایی ،تنظیمات سیستم صوتی و همچنین کلید سامانه کنترل سرعت جاگذاری شده است به راحتی قابل استفاده هستند.قسمت فوقانی داشتبورد همراه با چراغ های دور بلندگو که با تنظیمات ثابت و ریتمیک هم رنگ با بدنه خودرو طراحی شده اند به حس اسپرت بودن کابین افزوده است.اما از نکات منفی کابین می توان به استفاده از پلاستیک خشک در داشبورد و همچنین تنظیم صندلی ها به صورت دستی را برشمرد.کیا سراتو کوپ در دو تریمEX و SX با پیشرانه های 2 و 2.4 لیتری قابل سفارش هستند.مدل EX با پیشرانه ای 2 لیتری و 4 سیلندر قادر به تولید 156 اسب بخار قدرت و 144 پوند فوت گشتاور می باشد.اما مدل قدرتمندتر و مدل مورد آزمایش یعنی SX از پیشرانه ای 2.4 لیتری سود می برد که با همراهی سیستم متغیر باز و بسته شدن سوپاپ ها قادر به تولید 173 اسب بخار قدرت و 168 پوند فوت گشتاور می باشد. که برای این مدل دو نوع گیربکس یکی 6 سرعته دستی و دیگری 5 سرعته اتوماتیک قابل سفارش هستند.



سیلندر 4سیلندر خطی،بلوک و سر سیلندر آلومینیومی
تعداد سوپاپ 16 سوپاپ DOHC
حجم پیشرانه 2362 سی سی
توان 173 اسب بخار در 6000 دور در دقیقه
گشتاور 168 پوند فوت در 4000 دور در دقیقه
گیربکس 5 سرعته اتوماتیک
طول 176.4 اینچ
عرض 69.5 اینچ

ارتفاع 55.1 اینچ



آپشن
دارای 6 عدد ایربگ
سیستم ضد سرقت ایموبیلایزر
مدیریت پیمایش ( Trip Computer )
آینه داخل الکتروکرومیک
سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک
سیستم صوتی حرفه ای با ظرفیت 6 دیسک
MP3 + USB + AUX و کابل ipod
سنسور هشدار دهنده موانع ( دنده عقب )
پشت سری ها با قابلیت عکس العمل در برابر ضربه
گرم کن صندلیهای جلو
چراغ مه شکن ( جلو )
سانروف با سنسور ایمنی
سنسور ایمنی شیشه بالابر
کنترل اتوماتیک نور چراغ ها

قیمت 46 میلیون تومان

این هم پورشه ای از طلا
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخبار ماشین ها 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اخبار ماشین ها 1
فقط بهم بگید چطور عکس میزارید تو صفحه تا سلیقه رو نشونتون بدم
توی اپلود سنتر عکس تصاویر ها رو اپلود کن و لینک برای انجمن رو به پاسخت توی انجمن اضافه کن می توانی اپلود سنتر رو از ګوګل پیدا کنی.
صفحه‌ها: 1 2