انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گزينش از اركان موثر در رسانه ملي
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
 دكتر جعفري معاون سرمايه انساني صداوسيما در مراسم توديع رئيس گزينش سازمان صدا و سيما از تلاش‌ها و زحمات منصور قصري زاده قدرداني كرد .
 معاون سرمايه انساني رسانه ملي گفت : با توجه به تجميع گزينش صدا و سيما در معاونت سرمايه انساني ، گام بلندي در جذب نيروهاي توانمند ، متعهد و مومن براي رسانه ملي برداشته خواهد شد و در واقع ورود هر فرد سازمان صدا و سيما از گزينش تا دوره بازنشستگي برعهده معاونت سرمايه انساني خواهدبود .
 جعفري با بيان اين مطلب كه تجميع گزينش در معاونت سرمايه انساني باعث قدرت نيروي انساني در صداوسيما خواهد شد گفت : تلاش ما اين است كه جايگاه و ارزش واقعي گزينش را ارتقا بخشيم و درصدديم كه نيروهاي مومن و متعهد و توانمند و نخبه را وارد سازمان صدا و سيما بكنيم.
نماينده رياست سازمان صداوسيما در گزينش افزود : رسانه‎ملي رسانه‎اي موثر در جغرافياي فرهنگي جمهوري اسلامي ايران است و بايد درجذب نيروي انساني اين سازمان كه جزو سرمايه‌هاي اصلي است تلاش مضاعف صورت گيرد .
 حجت‌الاسلام لطف‌الله ثقفي ، معاون دبير هيئت مالي گزينش كشور ، هم در اين مراسم با قدرداني از تلاش‌هاي بسيار خوب منصور قصري‌زاده رئيس سابق هيئت مركزي گزينش سازمان صدا و سيما گفت : تمام كارهاي گزينش در صدا و سيما براساس مقرارت و قانون هيئت عالي گزينش پيش‌ مي‌رود و خوشبختانه نيروهاي تصميم‌ساز در گزينش صداوسيما از افراد متعهد و مومن هستند .
 دكتر علي اصغر جعفري معاون سرمايه انساني سازمان صداوسيما به عنوان نماينده آقاي سرافراز در هيئت مركزي گزينش منصوب شده است