انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گزارشی از برنامه هزار صدا / مانی رهنما سنگ تمام گذاشت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
؛  این برنامه پیش از این قرار بود روز ۱۱ بهمن‌ماه سال جاری برگزار شود اما به خاطر تقارن با وفات حضرت معصومه (ع) به عصر دیروز شنبه (۱۸ بهمن ماه) موکول شد.
در ابتدا مجری بر نامه (آرش نصیری) بخش‌هایی از شعر معروف "ای شب از رویای تو رنگین شده" فروغ فرخزاد را خواند و سپس تیتراژی که تصاویر برنامه‌های قبلی روی ترانه "چه سلامی واسه چی این همه تاخیر کردی" با صدای مانی رهنما و شعری از افشین مقدم پخش شد.
بعد از آن نوبت به اجرای حامد حسینی رسید که در سری گذشته این برنامه نفر اول شده بود، بعد از این اجرا کار‌شناسان که متشکل از: مانی رهنما (کار‌شناس خوانندگی)، بابک زرین (کار‌شناس موسیقی) و افشین مقدم (کار‌شناس ترانه) به روی صحنه دعوت شدند.
بعد از خوش آمدگویی و خوش و بش کار‌شناسان به ترتیب پارسا آتوت، بهزاد یاری، بهمن عصار و امیر کیان اجراهای خود را به نمایش گذاشتند.
سپس مرتضی حاجی خانی از شاگردان مانی رهنما که از شهر ابهر آمده بود آهنگ "مرسدس" مانی رهنما را با همراهی پیانو محمدرضا رهنما (برادر مانی) اجرا کرد و در ‌‌نهایت سهیل و پیوند صالحی هم در بخش مسابقه برای کار‌شناسان اجرا‌هایش را برگزار کردند.
در اواسط برنامه یکی از شرکت‌کنندگان با نام سعادت نجفی با معرفی استاد محمدعلی بهمنی از شهر بندرعباس آمده بود دو ترانه از ابراهیم منصفی را به زیبایی اجرا کرد و بعد از آن با نوازندگی پیانوی استادش امیرحسین سمیعی، ملودی و ترانه‌ای از استادش را اجرا کرد.
آخرین اجرا هم توسط هادی عزیزی و مصطفی پاریزی صورت گرفت که بعد از اجرای این هشت نفر، داوران برای اعلام نتایج کار‌شناسی به اتاق مجاور رفتند و همزمان با پایین آمدن صحنه، نظرسنجی کار‌شناسی هم آغاز شد.
منبع : هنرآنلاین