انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: محمدرضا فروتن: مشغول ادامه تحصیل هستم/ آلبومم بزودی راهی بازار خواهد شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
محمدرضا فروتن: مشغول ادامه تحصیل هستم/ آلبومم بزودی راهی بازار خواهد شد 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سینما خبر؛  محمدرضا فروتن بازیگر فیلم "شیفت شب" با اشاره به دلایل کمرنگ شدن نقش هایش در سالهای اخیر گفت: فیلم هایی را هم که در سالهای اخیر بازی کرده ام دوست دارم. فیلم هایی مثل عیار ۱۴، کنعان، تجریش ناتمام، دیگری و ... همه فیلم های دوست داشتنی برای من بوده اند.
بازیگر نقش "فرهاد" در فیلم "شیفت شب" افزود: واقعیت این است که اولویت من در این سال ها عوض شده و مشغول ادامه تحصیل در رشته روانشناسی بالینی هستم. علاوه بر این، فضای موسیقی را هم تجربه می کنم که برایم بسیار لذت بخش است. بزودی آلبومم راهی بازار خواهد شد و امیدوارم مورد توجه مردم قرار گیرد.
فروتن با اشاره به تاثیرات متقابل حرفه بازیگری و رشته تحصیلی اش اظهار کرد: رشته تحصیلی ام همه جوانب زندگی ام را تحت تاثیر قرار داده و یکی از این تاثیرات هم طبیعتا روی بازیگری من بوده است. در مورد تحلیل روانشناختی شخصیتها و نقشهایی که بر عهده می گیرم رشته تحصیلی ام توانسته به من کمک کند.
وی افزود: البته سینما برای من همیشه جایگاه خاص خودش را دارد و دستاوردهایی از سینما دارم که هیچوقت حاضر نیستم آن را با چیزی عوض کنم.
برنده سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از هفدهمین جشنواره فیلم فجر در پایان، ضمن ابراز امیدواری به شرایط اخیر سینمای ایران، خاطرنشان کرد: خیلی خوشحالم از اینکه فضا باز شده و جوانان می توانند حرفها، مسائل و نیازهای نسل امروز را بررسی کنند و در موردش فیلم بسازند. حضور کارگردانان جوان در جشنواره امسال نشان دهنده جدیت و پشتکار آنها برای باز کردن جای خود در صنعت سینمای ایران و البته اتفاق خوشایند و امیدوارکننده است.
هركسي را بحـــــــــــر كاري ساختند..!

ايرانيا اصولا به اين جمله اعتقادي ندارن...هـــه!!