انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بهترين فيلم هاي سينمايي ترسناك در سال 2015+تصاوير
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[rtl]دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سينما خبر؛  به‌غیراز عناوینی نظیر اوکولوس و باربادوک،؛ سال 2014 یکی از بدترین سالهای سینمایی برای طرفداران فیلم‌های ترسناک بود. با این حال منتقدین معتقدند سال 2015 شاهد عناوین خوبی از ژانر ترسناک را در سینماهای جهان شاهد خواهیم بود. 
برخی از عناوینی که در سال 2015 در ژانر ترسناک بر روی پرده سینما خواهد رفت قسمت‌های جدید از فیلم‌های موفق سال‌های گذشته بوده و برخی دیگر نیز بازسازی‌های جدبد از عناوین قدیمی ژانر وحشت هستند. دراین میان شاهد ایده ها و داستان‌های جدید نیز هستیم. در ادامه به معرفی بهترین فیلم‌های ژانر وحشت در سال 2015 خواهیم پرداخت.
[/rtl]
[rtl]اثز لازاروس – 27 فوریه
بسیاری از علاقه مندان به فیلم‌های ترسناک ایده زنده شدن مردگان با درون مایه زامبی ها را دوست دارند. داستان فیلم اثز لازاروس در مورد یک گروه دانشجویان پزشکی است که به صورت اتفاقی به یک سرمی دست پیدا می‌کنند که می‌تواند مرده هارا زنده کند و در ادامه اتفاقات زیادی زیادی رخ می‌دهد.
[/rtl]
[rtl]بهترين فيلم هاي سينمايي ترسناك در سال 2015+تصاوير 1[/rtl]
[rtl]موذی: فصل 3 – 5 ژوئن
قسمت‌های قبلی فیلم موذی در ژانر وحشت تا حدود زيادي مورد توجه علاقه مندان به فیلم‌های ترسناک به ویژه علافه مندان به موضوعات فرا طبیعی قرار گرفت. در قسمت سوم فیلم موذی یک پر در تلاش است تا دختر خود را از شر موجودات شیطانی خلاص کند. وی در این راه از یک تیم ویژه تجسس در امور فرا طبیعی کمک می‌گیرد.
[/rtl]
[rtl]بهترين فيلم هاي سينمايي ترسناك در سال 2015+تصاوير 1[/rtl]
[rtl]Poltergeist – 15 جولای
بازسازی فیلم‌های ترسناک قدیمی همیشه مورد توجه علاقه مندان به سینمای وحشت بوده است. بسیاری از افراد دوست دارند تا عناوین موفق قدیمی را با روایتی جدیدتر و به‌روزتر ببینند. در فیلم Poltergeist یک خانواده مورد حمله ارواح و موجودات شیطانی قرار گرفته و دختر کوچک خانواده نیز در میان ربوده می‌شود. بسیاری از علاقه مندان به سری فیلم‌هایPoltergeist به موفقیت قسمت جدید این فیلم تاحدود زیادی امیدوار هستند
[/rtl]