انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: پرفروشترين آلبومهاي موسيقي در زمستان
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پرفروشترين آلبومهاي موسيقي در زمستان 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سينما خبر؛  آلبوم‌هایی را پیشنهاد می‌کند که از فروش بیشتری نسبت به سایر آلبوم‌ها برخوردارند و شاید بد نباشد، شما هم روزهای زمستان را با یک مکمل موسیقایی همراه کنید.

اگر طرفدار موسیقی پاپ هستید، آلبوم «پاییز تنهایی» با صدای احسان خواجه‌امیری جزو پرفروش‌های این روزها است. ترانه‌های این اثر را روزبه بمانی سروده و علیرضا افکاری نیز آهنگساز این اثر است.

چندی پیش آلبوم «یکی هست» زنده‌یاد مرتضی پاشایی بازنشر شد و گویا با استقبال خوب هواداران هم همراه شده است، زیرا این آلبوم هم یکی از پرفروش‌های چند وقت اخیر است. «یکی هست» در واقع نخستین آلبوم مرتضی پاشایی است که در سال 91 منتشر شد. اغلب ترانه‌های این آلبوم را مهرزاد امیرخانی سروده و آهنگسازی کار نیز برعهده‌ی پاشایی بوده است.

«پاروی بی‌قایق» محسن چاوشی هم با این‌که مدت زیادی از انتشار آن می‌گذرد، همچنان خوب می‌فروشد. در آلبوم محسن چاوشی چهره‌هایی مانند حسین صفا، روزبه بمانی، امیر جمال‌فرد، کوشان حداد، امید حجت و حسین غیاثی حضور دارند.

اما اگر موسیقی تلفیقی را می‌پسندید، آلبوم «این سه خط بی‌انتها» می‌تواند پیشنهاد خوبی باشد. این آلبوم اثر کامران منتظری است و «همنوازان پژواک» او را در تولید این اثر همکاری کرده‌اند. این آلبوم که جزو پرفروش‌ها محسوب می‌شود، با هنرنمایی سولیست‌هایی مانند پاشا هنجنی، شروین مهاجر و ... همراه است.

یکی دیگر از آلبوم‌های پرفروش این ژانر، «بازگشت به آتش» مصباح قمصری است که به‌تازگی منتشر شده است. این اثر که گام دوم از پروژه‌ی «لمس» است، یکی از معدود آثار جدی در زمینه‌ی موسیقی «آلترناتیو» محسوب می‌شود که تمام سازهای آن توسط مصباح قمصری نواخته شده است.

مخاطبان موسیقی سنتی هم می‌توانند شنونده‌ی آلبوم «قطره‌های باران» اثر گروه «شمس» و به سرپرستی کیخسرو پورناظری باشند. این آلبوم که به‌تازگی منتشر شده، با صدای علیرضا قربانی همراه است و فروش نسبتا خوبی دارد.

آلبوم «تربت» که شامل بداهه‌نوازی تار حسین علیزاده با همراهی تنبک پژمان حدادی است و اواخر پاییز امسال به بازار موسیقی آمد، همچنان در میان پرفروش‌ها است. «تربت» در مایه‌های سه‌گاه و راست‌پنجگاه و براساس اجرای مشهد و تربت حیدریه است که با حال و هوای ویژه‌ای که در اجرای آن وجود داشت، علیزاده تصمیم به انتشارش گرفت.

اما خیلی‌ها دوست دارند،‌ صدای شاعر مورد علاقه‌شان را همراه موسیقی بشنوند و بد نیست بدانند، آلبوم «غریبانه» شامل شب شعر احمد شاملو در آبان‌ماه سال 1351 در تهران، از پرفروش‌های این ژانر است.

شاید برخی هم به شنیدن موسیقی فیلم علاقه داشته باشند. مدتی است که موسیقی فیلم «آرایش غلیظ» اثر سهراب پورناظری با صدای همایون شجریان در بازار موسیقی منتشر شده است. مخاطبان همایون شجریان در این آلبوم، اثری را در سبکی متفاوت از این خواننده خواهند شنید. همچنین طبق اعلام فروشندگان محصولات فرهنگی، این اثر جزو پرفروش‌های این مدت بوده است