انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: هـایـلـی بـالـدویـن : مـن بـرای حـمـایـت از جـاسـتـیـن بـیـبـر ایـنـجـام
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
 طبق آخرین مصاحبه هایلی بالدویین با سایت E News او گفت ک جاستین بیبربه افراد خوبی در کنارش نیاز داره و من هم برای همین اینجام تا ازش حمایت کنم.هایلی دوباره هم اقدام ب رد شایعات عاشقانه میان جاستین و او کرد. این اولین باری نیست که هایلی بالدوین شایعات را رد میکند بلکه برای چندمین بار است که او می گوید ما فقط دوتا دوست خوب و عادی هستیم.
 
بنا ب گزارش E news جاستین و هایلی در سه شنبه شب تو جشن amFar Gala در نیویورک باهم دیگر آشنا شدن و اونجا بود ک دوستی عادی آن ها شروع شد.
 
هایلی همچنین گفت: ما فقط دوتا دوست خوب هستیم و خیلی وقته ک همدیگر رو میشناسیم, اون فقط ب راه های مثبت و همایت مردم و اطرافیان برای پیشرفت و بالاتر رفتن نیاز داره و من هم برای همین اینجام تا از جاستین بیبر پشتیبانی کنم.
 
او گفت: هر مرد را در جایگاه خود قرار دهید قرار نیست که هر دختری که در کنار اوست باهم رابطه ی عاشقانه ای دارند من فقط در کنار او فقط برای حمایت کردنش هستم .
 
امروز جاستین بیبر و هایلی و کندال جنر با هم یه مراسم فشن شوی ادیداس کانی وست در غرب نیویورک سیتی رفتند هرچند انجا نتوانستند باهم بشینند اما به گفته ی شاهدان عینی انها با هم دیگر کلی خوش گذراندند .  
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
هـایـلـی بـالـدویـن : مـن بـرای حـمـایـت از جـاسـتـیـن بـیـبـر ایـنـجـام 1