انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: انتشار مشخصات فنی تبلت های سری Galaxy Tab A سامسونگ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
انتشار مشخصات فنی تبلت های سری Galaxy Tab A سامسونگ 1





سرانجام اخبار تبلت های جدید سری گلکسی تب سامسونگ هم منتشر شد. بنا به شنیده ها ، سامسونگ نام‌های تجاری Galaxy Tab A, Tab E و Tab J را ثبت کرده و اکنون مشخصات دقیق‌تری در مورد سری Tab A به دست آمده است.
تبلت‌های Galaxy Tab A plus و Galaxy Tab A قرار است به زودی وارد بازار شوند و هر دوی آن‌ها نسخه‌های ۸ و ۹.۷ اینچیِ با یا بدونِ اتصال LTE خواهند داشت. نکته‌ی جالب این‌که گفته می‌شود Galaxy Tab A plus نخستین دستگاه سامسونگ خواهد بود که نام نوت را ندارد و از قلم استیلوس اس پن بهره خواهد گرفت. البته این موضوع به معنای این نیست که این تبلت، تبلتی رده‌بالا است.
بنا به اطلاعات به دست آمده، هر دوی این تبلت‌ها صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۷۶۸ پیکسل (با نسبت ابعاد ۴ به ۳) دارند. از مشخصات دیگر می‌توان به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۴۱۰، دوربین ۵ مگاپیکسلی، دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو، ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ضخامت ۷.۴ میلیمتری اشاره کرد. دیگر این‌که گلکسی تب A حافظه‌ی رم ۱.۵ گیگابایتی خواهد داشت و این مقدار در مورد ای پلاس ۲ گیگابایت خواهد بود. در واقع ظرفیت بالاتر حافظه‌ی رم و استفاده از قلم استیلوس، تفاوت‌های اساسی این دو سری از تبلت‌ها به شمار می‌آید. نسخه‌های هشت اینچی این تبلت‌ها از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و نسخه‌های ۹.۷ اینچی از باتری ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کنند.
با توجه به رزولوشن پایین صفحه نمایش و مشخصات سخت‌افزاری متوسط، انتظار داریم قیمت این دستگاه‌ها پایین باشد. برای اطلاعات بیشتر باید تا زمان معرفی رسمی این دستگاه‌ها صبر کنیم.