انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: موتورسیکلت آینده +عکس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
[rtl]ال آینده (2016) موتورسیکلتی ساخته می شود که بسیاری معتقدند موتورسیکلت آینده است![/rtl]
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
موتورسیکلت آینده +عکس 1

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازمهر، این موتورسیکلت جذاب و فوق مدرن توسط یک طراح سوئیسی طراحی شده و قرار است برنامه ساخت آن از سال 2016 آغاز شود.
طراح عنوان Feline One (گربه یک) را برای این محصول خلاقانه انتخاب کرده که بدون شک انتخابی هوشمندانه و متناسب بوده است.
این موتورسیکلت 801 سی سی از نوع سه سیلندر بوده و جالب اینکه 170 اسب بخار قدرت دارد یعنی قدرتمندتر از برخی خودروهای مدرن امروزی!
موتورسیکلت آینده +عکس 1
نوع خاص طراحی ساختاری این موتورسیکلت به گونه ای است که جدای از توجه به فاکتور زیبایی و جذابیت، ویژگی ضد واژگونی از جلو را نیز به آن داده است. با این حال مهمترین ویژگی این محصول جدید قیمت آن است: 280 هزار دلار که آن را در زمره گران قیمت ترین موتورسیکلت های جهان قرار می دهد.
قرار است تنها 50 دستگاه از این موتورسیکلت ساخته شود که با توجه به قیمت هنگفتی که دارد هر یک از این 50 خریدار باید از جمله ثروتمندترین انسان های روی زمین باشند.
بدنه این موتورسیکلت از تیتانیوم ساخته شده و این درحالی است که از فیبر کربنی در بخش های جلویی آن استفاده شده است. ترکیب هوشمندانه این مواد سبک و بسیار مستحکم موجب شده تا وزن این موتورسیکلت تنها 155 کیلوگرم باشد!
اطلاعاتی که در صفحه نمایشگر ویژه این موتورسیکلت نمایش داده می شود نیز در نوع خود جالب توجه است، اطلاعاتی نظیر دمای لحظه ای تایرهای جلو و عقب و همچنین زاویه ای که موتورسیکلت با زمین در هر لحظه دارد. توجه به این مورد موتورسیکلت ران را از احتمال زمین خوردن آگاه می سازد.
موتورسیکلت آینده +عکس 1موتورسیکلت آینده +عکس 1