انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اتمام «ماموریت تهران» در تهران/گريم چندگانه «امین حیایی»
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
اتمام «ماموریت تهران» در تهران/گريم چندگانه «امین حیایی» 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سينما خبر؛  مسعود ردایی تهیه کننده فیلم درباره مراحل تولید فیلم گفت: شرایط کار با توجه به فیلمبرداری بخش هایی در کشور ارمنستان سخت بود اما با همکاری همه عوامل کار ظرف45 جلسه فیلمبرداری جمعه (24 بهمن) در تهران به پایان رسید.

وی درباره طنز جاری درفیلم گفت:فیلمنامه توسط مهدی مظلومی نوشته شده است و ایشان چهار سال گذشته نگارش فیلمنامه را آغاز کردند و بارها روی فیلمنامه کار کردند و براساس نیاز روز جامعه آن را بازنویسی کردند. به همین دلیل طنز خوبی در فیلم وجود دارد که مخاطب بتواند از آن لذت ببرد.

ردایی درباره مراحل فنی فیلم و اکران آن توضیح داد: تلاش می کنیم مراحل فنی را با دقت سپری کنیم. در حال حاضر کاوه ایمانی در حال تدوین و دکتر عماد توحیدی موسیقی فیلم را خواهد ساخت.

وی درباره نقش و  گریم امین حیایی گفت: امین حیایی در این فیلم نقش یک خارجی را بازی می کند که وارد ایران می شود، گریم شان نیز براساس موقعیت های مختلف طراحی شده است که متفاوت است .

بنابراین گزارش، بخش هایی از فیلم درارمنستان می گذرد که بازیگران اصلی  همراه گروه برای فیلمبرداری ، اواسط فیلم به ارمنستان رفتند.

«ماموریت تهران» داستان سه مأمور خارجی است که برای انجام عملیاتی با یک نقشه دقیق و از پیش تعیین‌شده وارد ایران می‌شوند اما از لحظه ورود با موقعیت‌های ویژه ای روبرو می‌شوند که برنامه‌های‌شان را به هم می ریزد.

در این فیلم امین حیایی ، شریفی نیا ، مجید صالحی، لیلا اوتادی، حمید لولایی، سحر قریشی، برزو ارجمند، کیانوش گرامی، شیوا خسرومهر،حسین محب اهری، علی کاظمی ، رابعه اسکویی به ایفای نقش پرداختند. 
خیلی ممنون