انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: اس ام اس کوتاه تبریک روز هلال احمر
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر ، بر تمامی زحمتکشان این عرصه مبارک باد . آرزوی سلامتی . . .
.
.
.
ای تلاشگران برای تسکین آلام بشری ، ای کوششگران در جهت برقراری دوستی و تفاهم متقابل و صلح پایدار میان ملتها . . .
روزتان مبارک . . .
.
.
.
هلال احمر ، سازمانی است ارزشی و انسانی که برای حفظِ حُرمت و کرامت انسانی فارغ از مرزبندی های سیاسی و جغرافیایی ، در خدمت به اقشار مختلف مردم هنگام نیازمندی ها می باشد .
روز هلال احمر مبارک باد .
.
.
.
18 اردیبهشت ، روز حهانی هلال احمر و صلیب سرخ بر شما همکار گرامی مبارک . . .
.
.
.
صلح ، نماد نوع دوستی و همزیستی مسالمت آمیز است و جمعیت هلال احمر پیام آور این الگوی ارزشمند در عرصه بین المللی و گویای حقِ حیات قائل شدن برای هر ایده و عقیده ای است .
این روز بزرگ را بر شما زحمت کشان عزیز تبریک عرض میکنم .
.
.
.
یکی از شعارهای اساسی هلال احمر ، عمل به جای حرف است . آنها با به خطرانداختن جان و هستی خود ، برای نجات انسان در هر نقطه ای از جغرافیای عالم تلاش کرده و نسبت به بهبود اوضاع جسمانی و روحی آسیب دیدگان از هر طبقه و گروهی اهتمام می ورزند .
روزتان مبارک ای عزیزان زحمت کش
.
.
.
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ، با تربیت امدادگران جوان و با آموزش افراد متخصص و دلسوز برای مقابله با حوادث و اتفاقات احتمالی در جامعه می کوشد که اعضای جامعه را در مقابل رخدادها مصونیّت بخشیده و زمینه پیشگیری از وقایع احتمالی را بیش از پیش فراهم آورد .
روز جهانی هلال احمر و صلیب سرخ مبارک
.
.
.
هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با بکارگیری نیروهای متعهد و تربیت انسانهای فداکار و ایثارگر می کوشد که صفیر صلح و دوستی و فرشته نجات مصدومین و گرفتارانی باشد که در شرایط دشوار و ناگوار زندگی در چنگال حوادث گرفتار می شوند.
روز جهانی هلال احمر مبارک باد .