انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بازگشت اسپانسر پیشین باشگاه پرسپولیس
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
باشگاه پرسپولیس با اسپانسر پیشین این باشگاه که در زمان مدیریت حمیدرضا سیاسی قطع همکاری کرده بود، مجددا همکاری‌هایش را از سر می‌گیرد.
به گزارش خبرنگار مهر، شرکت «بهنام پیشرو کیش» در ابتدای این فصل به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس کارش را آغاز کرد و حتی مبالغی را به این باشگاه پرداخت ولی اختلافات حمیدرضا سیاسی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل پیشین باشگاه با این اسپانسر در نهایت باعث شد تا قرارداد سرخپوشان با این شرکت فسخ شود.
بازگشت اسپانسر پیشین باشگاه پرسپولیس 1

حالا با گذشت چند ماه و در شرایطی که سیاسی در بازداشت به سر می‌برد، محمد حسین نژاد فلاح قائم مقام باشگاه پرسپولیس مذاکراتی را با اسپانسر پیشین این باشگاه انجام داده و به توافقاتی هم رسیده است. این موضوعی است که محمود خوردبین سرپرست سرخپوشان امروز به خبرنگارانی که مقابل در باشگاه پرسپولیس حضور داشتند داد و گفت: با شرکت بهنام پیشرو توافق کرده‌ایم و این شرکت اسپانسر ما خواهد بود.


این در حالی است که باشگاه پرسپولیس با مشکلات شدید مالی دست و پنجه نرم می‌کند. بازیکنان این تیم هم به صورت غیر رسمی تهدید کرده‌اند که در صورت پرداخت نشدن مطالباتشان بعد از بازی با لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا، در تمرینات حضور نخواهند یافت.


البته عبدالله تفرشی معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس بدون تکذیب و تایید این مطلب، به خبرنگار مهر گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. بررسی‌هایی انجام می‌شود. فقط می‌توانم بگویم تا فردا صبر کنید.