انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: چند پیشنهاد خارجی دارم/ خودرویی که به من دادند مشکل سند دارد!
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت که از چند باشگاه خارجی پیشنهادهایی دریافت کرده که درحال بررسی آنهاست.


به گزارش خبرنگار مهر، وریا غفوری مدافع راست تیم ملی فوتبال ایران یکشنبه شب با حضور در یک برنامه زنده تلویزیونی در شبکه استانی کردستان، با اشاره به وضعیت نسبتاً قابل قبول فوتبال استان زادگاهش در سال‌های نه چندان دور، اظهار امیدواری کرد کردستان بتواند روزی شاهد حضور حداقل یک نماینده در لیگ برتر کشور باشد.


غفوری همچنین از زحمات مربیان دوران نوجوانی خود تقدیر کرد و از کارلوس کی‌روش به عنوان یک سرمربی مسلط به فنون روز فوتبال و در عین حال آگاه به تفاوت‌های فرهنگی بازیکنان شاغل در تیم‌های مناطق مختلف ایران، نام برد و گفت که امیدوار است ایران با تداوم حضور او روی نیمکت تیم ملی، وضعیت بسیار بهتری نسبت به جام ملت‌های آسیا به دست آورد.
چند پیشنهاد خارجی دارم/ خودرویی که به من دادند مشکل سند دارد! 1

بازیکن تیم فوتبال سپاهان همچنین در بخشی از این برنامه با اشاره به اینکه پیش از پیوستن به این باشگاه، پیشنهادهای مختلفی از سایر تیم‌های بزرگ لیگ برتر داشته است، گفت: من ترجیح دادم در یک فضای کم‌حاشیه فوتبالم را دنبال کنم و به همین خاطر به سپاهان رفتم که خوشبتخانه همانطور است که فکر می‌کردم.


غفوری در ادامه از دریافت چند پیشنهاد از سوی تعدادی از باشگاه‌های به گفته خودش معتبر خارجی خبر داد و بدون نام بردن از آنها، گفت: من عادت ندارم تا زمانی که قراردادی نبسته‌ام، در مورد آن صحبت کنم، ضمن اینکه در این مورد هم مدیر برنامه‌هایم درحال بررسی گزینه‌هاست و هر زمان که مشخص شد، تصمیم خودم را می‌گیرم.


وی در عین حال گفت که فعلاً از بازی در سپاهان راضی است و مطابق قراردادش در خدمت تیم باشگاهی خود خواهد بود.


این بازیکن سنندجی که چندی پیش به عنوان پدیده لیگ برتر در جام ملت‌های ۲۰۱۵ انتخاب و به مناسبت این انتخاب، یک دستگاه خودرو به عنوان هدیه دریافت کرده بود، در پاسخ به سوالی درباره اقدام خود در اهدا نیمی از پول آن به کودکان سرطانی شهر زادگاهش، گفت: این کمترین کاری بود که می‌توانستم برای آنها انجام دهم.


غفوری در عین حال گفت: ولی ظاهراً سندِ این ماشین مشکلاتی دارد که امیدوارم حل شود.


در این برنامه همچنین مصاحبه‌هایی با علیرضا منصوریان سرمربی پیشین وریا غفوری در باشگاه نفت تهران، وحید امیری و مرتضی پورعلی‌گنجی از هم‌تیمی‌های این بازیکن، درباره ویژگی‌های فنی و نیز خصوصیات اخلاقی غفوری پخش شد.