انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ولوو S60 Polestar، ب‌ام‌و 335i یا آئودی S4؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
تا قبل از عرضه ولوو S60 Polestar رقابت میان دو رقیب سرسخت یعنی ب‌ام‌و 335i و آئودی S4 ادامه داشت تا اینکه با ظهور Plestar کمی قواعد بازی تغییر کرد. قصد داریم در این مطلب مقایسه مختصری میان این سه خودروی هم‌رده داشته باشیم تا در نهایت به کمک شما دوستان بتوانیم یکی از آن‌ها را به عنوان مدل برتر انتخاب کنیم. پس با ما باشید…
ولوو S60 Polestar، ب‌ام‌و 335i یا آئودی S4؟ 1

شکی نیست که تولید Polestar می‌تواند کمک بزرگی به پر رنگ‌تر شدن حضور ولوو در بازار باشد. خودرویی که بیشتر از قبل به حالت مسابقه‌ای و ریس طراحی شده و تفاوت‌های عمده‌ای با ولووهای قبلی دارد
این خودرو می‌تواند در 4.7 ثانیه از سرعت صفر به 96 کیلومتر در ساعت برسد و این امر را مدیون موتور 3 لیتری و شش سیلندر خطی خود است که توان تولید شده آن به 345 اسب بخار می‌رسد. تغییر دنده‌ها در حالت عادی کاملاً سریع اتفاق می‌افتد ولی اگر بخواهید در حالت Sport حرکت کنید اینجاست که تعویض دنده‌ها و یا کلاچ‌گیری کمی آزاردهنده می‌شود و از خودروهایی که در Affalterbach تولید می‌شوند بعید است.

قیمت Polestar مبلغی بین 50 تا 55 هزار دلار تخمین زده می‌شود. اما قیمت ب‌ام‌و 335i xDrive به عنوان یک خودروی کلاس سدان از 48 هزار و 325 دلار آغاز می‌گشود.
آخرین باری که ب‌ام‌و 335i را تست کردیم توانست 0 تا 96 کیلومتر را در 4.4 ثانیه پر کند. قاعدتا وقتی به این خودرو نگاه می کنید، انتظار یک M3 را ندارید. اما شگفت آور است که شتاب آن با M3 تنها دو دهم ثانیه اختلاف دارد.
ب‌ام‌و یکی از کامل‌ترین سیستم های تعلیق و شاسی را برای هندلینگ بهتر استفاده می‌کند.


اما می‌رسیم به آئودی S4 که می‌تواند 0 تا 96 کیلومتر را در 4.4 ثانیه زیر پا بگذارد. قیمت خودرو نیز از 48 هزار و 895 دلار شروع می‌شود. موتور این خودرو یک پیشرانه 3 لیتری V6 با توان خروجی 333 اسب بخار است.
بی ام و   بهتره