انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: قابلیت Reachability برای آیفون
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آیفون های جدید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
اپراتور اتریش پیشرفته تر از محصولات پیشین هستند و ایفون ۶ پلاس بزرگی را به حد کمال رسانده است. همان طور که می دانید آیفون ۶ نمایشگر ۴٫۷ اینچی و آیفون ۶ پلاس به صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی مجهز شده اند و نکته جالب اینکه گلکسی نوت ۴ با وجود مجهز بودن به صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی کمی کوچک تر از آیفون ۶ پلاس است !

با توجه به بزرگ تر شدن صفحه نمایش در محصولات جدید اپل و نگرش مناسب اپل نسبت به نیاز مشتریان ، قابلیتی با عنوان Reachability در این محصولات گنجانده شده است که آشنایی با آن برای صاحبان آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس یک ضرورت به شمار می رود.
قابلیت Reachability به شما این امکان را می دهد براحتی با یک دست از تلفن همراه خود استفاده کنید و بدون تحمل سختی های فراوان با بهره مند بودن از انگشتانی بلند ، به گزینه های موجود در بالای صفحه نمایش تلفن همراه نیز دسترسی داشته باشید.
اگر دوست دارید با این ترفند ضروری آشنا شوید ، کافیست دو بار کلید Home را لمس کنید.
این قابلیت تنها در آیفون هایی که دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آنلاک جهانی شده اند کاربرد دارد یا همان (آنلاک فکتوری). برای دیدن کاربردهای بیشتر این نرم افزار میتونید با یک اکانت دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سرویس آی کلود وارد سایت شوید و امکانات آن را ببینید.
به همین سادگی شما می توانید از قابلیت Reachability بهرمند شوید. با دوبار لمس متوالی کلید هوم ، صفحه نمایش به سمت پایین حرکت کرده و گزینه های بالای صفحه براحتی در اختیارتان قرار می گیرد.

توجه داشته باشید دو بار فشار دادن کلید Home ، صفحه مولتی تسکینگ را برایتان به نمایش می گذارد ، برای استفاده از قابلیت Reachability تنها کافیست دو بار دکمه هوم را لمس کنید.

منبع : دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آنلاک اچ تی سی