انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: «فرزاد فرزین»با«شوک»وارد صحنه شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش سینماخبر،خواننده آلبوم «شخصی» شب گذشته آخرین کنسرت خود در سال 93 را روی صحنه برد و گلچینی از آثار پرطرفدارش را اجرا کرد.




ساعاتی پیش از این کنسرت «یاشار خسروی» که قرار بود به عنوان نوازنده ساکسفون در کنسرت فرزین روی صحنه برود، روی صفحه اینستاگرامش با نوشتن جملاتی توضیح داد که به دلایلی نمی تواند در اجرای امشب روی صحنه برود. این نوازنده که کار حرفه ای اش را با «فرزاد فرزین» آغاز کرده و سه سال پیش به ارکستر بابک جهانبخش پیوسته بود، روی اینستاگرامش نوشت: «متاسفانه امشب نمی توانم در کنسرت فرزاد فرزین حضور پیدا کنم؛ به دلیل مشکلات حقوقی که یکی از تهیه کننده های موسیقی بعد از سه سال تلاش و زحمت در ارکستر «بابک جهانبخش» برایم بوجود آورده است.» او البته در پایان این پست که روز گذشته از صفحه اش حذف شد، نوشته بود بقیه نوازنده ها هم متن قراردادهایشان را با دقت بخوانند تا مشکل من را پیدا نکنند و صرفا هنری برخورد نکنند. در واقع از لحاظ حقوقی او پذیرفته بود که حضورش در این کنسرت بدون اجازه تهیه کننده، مجاز نیست.




همین جملات باعث شد چند ساعت مانده به آغاز کنسرت، مشکلاتی برای گروه «شوک» بوجود بیاید و برخی صحبت ها و پادرمیانی‌ها هم نتوانست اوضاع را به حالت عادی برگرداند تا در فاصله تنها دو ساعت مانده به آغاز کنسرت، نوازنده جدیدی جایگزین خسروی در ارکستر گروه «شوک» شود. فرزاد فرزین در اواسط کنسرت درباره این اتفاق به حاضران در سالن گفت: «از بعد از ظهر امروز تلاش زیادی کردیم که یاشار خسروی، نوازنده قدیمی گروه شوک در این برنامه روی صحنه حاضر شود و به اجرای برنامه بپردازد اما برخی ماجراهای حقوقی باعث شد این اتفاق محقق نشود. اما او امشب در کنار شما نشسته و کنسرت را از نزدیک می بیند و از آن پائین به ما انرژی خوب می دهد. برای این نوازنده خوب گروه شوک دست بزنید و انرژی های مثبت تان را به ما هم منتقل کنید.»









منبع:جام جم