انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: صدا و سیما باید هنرهای هر شهرستان را نمایان كند مدیر كل صدا و سیمای یزد با امام جمعه
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
صدا و سیما باید هنرهای هر شهرستان را نمایان كند  مدیر كل صدا و سیمای یزد با امام جمعه 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سينماخبر؛  دكتر احمد پهلوانیان مدیر كل  صدا وسیمای یزد به همراه معاون نظارت و برنامه ریزی و مدیر روابط عمومی با امامان جمعه میبد و اردكان دیدار كرد .

دكتر احمد پهلوانیان با حضور در منزل حجت الاسلام و المسلمین حسینی امام جمعه اردكان با وی دیدار كرد .

امام جمعه اردكان ضمن تسلیت ایام فاطمیه انتصاب شایسته وی را در مدیریت رسانه استان تبریك گفت . وی با بیان اینكه صدا و سیما بعد از انقلاب مخصوصا در دوره های اخیر نقش بسزایی در نظام ایفا كرده ،گفت : آنچه باید توسط دانشگاه انجام شود در صدا و سیما به مردم تعلیم داده شده به تعبیر بنیانگذار انقلاب اسلامی كه فرمودند صدا و سیما دانشگاه عمومی است ،‌ حسینی افزود در جریانات مختلفی كه پیش آمده و می توانست برای نظام مشكل ساز باشد ،‌به حق و انصاف ،‌رسانه ملی نقش خودش را به نحو احسن انجام داد و بصیرت افزایی را در بین مردم محقق كرد .

وی در خصوص رسالت صدا و سیما و نظر مقام معظم رهبری گفت : آنچه مقام معظم رهبری نسبت به مسائل فرهنگی كشور نظر داشتند صدا و سیما به نحواكمل انجام داده است و در استان یزد كه به دارالعباده شهرت داریم باید دارالعلمی كه رهبر انقلاب به آن اشاره نموده است را نیز اهمیت دهیم .

وی توجه بیشتر رسانه استان را به شهرستانها خواستار شد و بیان داشت امیدواریم بیشتر مسائلی كه در شهرستانها اتفاق می افتد در خبرها و برنامه های صدا و سیما نمود پیدا كند تا باعث دلگرمی مسئولین شهرستانها شود ،‌صدا و سیما پل ارتباطی بین مسئولین و مردم هست و باید توقعاتی كه مردم از مسئولین دارند را به گوش آنها برساند ،‌چون این مردم سرمایه های بزرگی درپشتیبانی نظام و انقلاب هستند .

در این دیدار دكتر پهلوانیان مدیر كل مركز " ضمن توجه به اهمیت خبرهای شهرستانها گفت : ترویج فرهنگ دین و حفظ دارالعباده و دارالعلم بودن استان در رسانه استانی انجام می شود و اردكان نیز مهد علم و فرهنگ و هنر است كه صدا و سیما در حد توان به این مهم خواهد پرداخت .

در ادامه دیدار پهلوانیان با حجت الاسلام و المسلمین اعرافی امام جمعه میبد دیدار كرد.

حجت الاسلام و المسلمین اعرافی ،‌با بیان این كه استان در دو دهه گذشته روی چهار محورگامهای بزرگی برداشته است از جمله آموزش عالی – صنعت – گردشگری  و اتباع خارجی ،كه هر یك در استان تاثیرگذار بوده است و باعث تحولاتی شده.

وی گفت : در  این راه باید صدا وسیما ،به این رشد و تحولات كمك كند و در آینده فرهنگی و مسائل استان مسئولیت بزرگی دارد و باید با تشكیل اتاق های فكر به این روند و تحولات كمك نماید .

امام جمعه میبد به نقش مهم رسانه ملی و استانی در ترویج فرهنگ و رشد استان گفت :‌ در مقوله های كشاورزی و ترویج بكارگیری روشهای مناسب آبیاری در استان ،‌بحث انتقال آب به استان و اطلاع رسانی در سطح كشور كه این مطالبه در یزد به چه اندازه مهم است ،‌آموزش عالی و حوزه و ارتقاء آموزش و ترغیب جوانان به تحصیل در حوزه ها و جذب نخبگان علمی و جلوگیری از سفر آنها به خارج از استان را از مهمترین كارهای صدا و سیما دانست .

حجت الاسلام اعرافی با بیان این كه مردم نیازمند شادی هستند و در آن شكی نیست ، گفت : صدا و سیما باید هنرهای هر شهرستان را نمایان كند و در ترویج هویت معنوی و الهی استان بكوشد و سبك زندگی گذشته و زیبایی های آن را در بین مردم اطلاع رسانی كند كه این امر كلی آسیب زدایی انجام می دهد و باعث رشد شادی در بین مردم می شود .

دكتر احمد پهلوانیان نیز ضمن تشكر از رهنمودهای ایشان گفت :‌امیدواریم بتوانیم با بهره گیری از تجارب علما ،‌هنرمندان و بزرگان استان دارالعباده و دارالعلم بودن یزد را در كشور نمایان كنیم و نشاط و شادی را از طرق مختلف من جمله ترویج ورزش عمومی و انعكاس ورزش قهرمانی و همچنین ساختارهای مختلف هنری در بین مردم استان به ارمغان بیاوریم .