انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: گزارشی از آخرین وضعیت سریالهای در راه تولید
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سینماخبر ،در ایام نوروز این سریالها روی آنتن می‌روند: 
 
  
 
"کوچه های خواب" 
 
همزمان با ایام فاطمیه دوم مینی سریال " کوچه های خواب" به کارگردانی سید مجید موسویان و تهیه کنندگی حمید رحیمی نادی به روی آنتن خواهد رفت. 
 
این مینی سریال 5 قسمتی به که به جایگاه و تکریم مقام مادر می پردازد از بیست و نهم اسفند ماه تا چهارم فروردین پخش خواهد شد. و در خلاصه داستان آن به قلم هومان فاضل آمده است: عادل کیایی وصیت می کند پس از مرگش فرزندش محسن زنی بنام طوبی طاهریان را پیدا کند . محسن موظف است پولی را به او برساند و پس از گرفتن رسید پول و اخذ رضایت از طوبی می تواند به باقی ارث پدرش دست یابد. محسن که نشانه های روشنی از طوبی در اختیار ندارد جستجو را شروع می کند امادر این مسیر با واقعیت هایی مواجه می شود که.... 
 
مهدی سلوکی ، مهران رنجبر، آفرین عبیسی، آزاده زارعی ،لیدا عباسی ،تورج فرامرزیان ،مختار سائقی ، مرضیه صدرایی ، فاطمه شکری ،عرفان برزین و اسماعیل خلج بازیگران اصلی  " کوچه های خواب " را تشکیل می دهند. 
 
این سریال  در 5 قسمت 45 دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما تولید می شود. 
 
  
 
"فوق سری" 

 
سریال پلیسی «فوق سری» با نام قبلی " قورباغه و قناری" به کارگردانی مهدی فخیم زاده و با هدف نحوه پیشگیری و برخورد باعاملان فروش مواد مخدر و همچنین آگاهی بخشیدن به خانواده‌ها درباره چگونگی نفوذ تولیدکنندگان و پخش کنندگان مواد مخدر در بین جوانان در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما در حال تولید است. 
 
در خلاصه داستان این سریال آمده است: سرهنگ احمد نادری در کنار سرهنگ علی نصرالهی با بازی مهدی فخیم‌زاده با یک باند قاچاقچی مواد مخدر درگیر می‌شوند. همچنین سرهنگ نادری با بازی حبیب دهقان نسب که یکی از فرماندهان ستاد مبارزه با موادمخدر است با سرهنگ نصرالهی دوست و همکار قدیمی هستند و رفت و آمد خانوادگی هم دارند. قصه این سریال درباره عملیات فوق‌سری در نیروی انتظامی است که فقط پنج نفر ازس آن اطلاع دارند. 
 
مهدی فخیم زاده، حبیب دهقان نسب، بیوک میرزایی، فریبا کوثری، شقایق فراهانی، رامین راستاد، امیرمحمد زند، مهدی کاسه ساز، گلناز خالصی، حمید قلی خانی، رانا قیصرنژاد، مهدی محمودی‌نژاد، حکیمه وثاقتی، ساناز بندانی و محمد صادقی بازیگران این مجموعه پلیسی هستند. 
 
این سریال در ۱۵ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای ساخته می‌شود و پخش آن از ۲۹ اسفندماه آغاز و تا پایان تعطیلات عید ادامه دارد. 
 
  
 
"سر به راه" 
 
مجموعه دیگری که این روزها به طور شبانه روزی مراحل ضبط وآماده سازی را سپری می کند اثری  با عنوان " سر به راه" به کارگردانی سعید سلطانی و تهیه کنندگی ایرج محمدی است قصه این اثر درباره شهاب قاسمی یک بچه‌پولدارِ بی‌دغدغه و بی‌آرزوست. اودر یک بازیِ ابلهانه، از طرف رفیقش محکوم می‌شود که صرفاً جهت اثبات شجاعت دست به کیف‌قاپی بزند. شهاب کیف ریحانه را می‌قاپد. دخترِ یحیی دادرس، مدیر یک آسایشگاه کودکان بی‌سرپرست. گرچه که متعاقباً کیف را بازمی‌گرداند. اما پلیس رَدش را پیدا کرده، دستگیرش می‌کند. پس از طی مراحل مختلف قضایی، بالاخره محاکمه‌ی او و همدستش فرزاد برگزار می‌شود. دادگاه بخاطر فقدان سابقه‌ی کیفری و رضایت شاکی خصوصی (ریحانه) مجازات متفاوتی را برای این دو جوان تعیین می کند...... 
 
در این مجموعه مسعود کرامتی، افسانه چهره آزاد، شقایق دهقان ، سیاوش خیرابی ، الناز حبیبی، بیژن بنفشه خواه ، محسن کیایی ، شهین تسلیمی، ارژنگ امیرفضلی ،کریم قربانی، سید امیررضا میرآقا، بیتا خردمند و نوید خداشناس ایفاگر نقش های اصلی هستند و در جهت تسریع کار به تازگی برزونیک نژاد نیز به عنوان کارگردان دوم به گروه سازنده پیوسته است. 
 
این مجموعه در 15 قسمت 40 دقیقه ای از یکی از شبکه های سیما پخش خواهد شد.