انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه و پنج حکم گرفتند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه و پنج حکم گرفتند 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 به گزارش سينماخبر؛  
تخشيد در حكم انتصاب آشتياني‌پور از او خواسته است با استفاده از برنامه‌سازان خلاق ، هنرمند و متعهد ضمن بالا بردن كيفيت برنامه هاي نمايشي در تعميق مولفه هاي دين ، اخلاق ، آگاهي و اميد اهتمام ويژه‌اي داشته باشد. وي همچنين از محمدرضا شريفي ، مدير قبلي اين گروه ، قدرداني كرده است .

اميرحسين آشتياني‌پور فارغ التحصيل رشته كارگرداني از دانشكده سينما تئاتر است . وي مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد خود در رشته سينما را در سال 1376 از دانشگاه هنر گرفت و پس از آن با عنوان تهيه كننده تلويزيوني با صدا وسيما شروع به همكاري كرد كه حاصل آن ساخت بيش از 5 هزار دقيقه برنامه در انواع گونه‌هاي تلويزيوني شامل نمايشي ، مستند و تركيبي بوده است . وي سابقه مديريت  گروه ويژه شبكه جام جم ، گروه فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني و  گروه اجتماعي مركز سيما فيلم را نيز دارد .

روشن‌روان ، مدير جديد گروه فيلم و سريال شبكه پنج  سيما ، نيز فارغ‌التحصيل كارشناسي بازيگري و كارشناسي ارشد كارگرداني از دانشكده سينما تئاتر دانشگاه هنر است و پيش از اين معاون سيماي مركز خليج فارس(سال 83-86)،معاون سيماي مركز بوشهر(سال86-92)  و معاون سيماي مركز البرز بوده است