انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آغاز تور موسیقی شهرام شکوهی از سال آينده
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آغاز تور موسیقی شهرام شکوهی از سال آينده 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سينماخبر؛  شهرام شکوهی، خواننده گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت هستیم که این اجرا ها اوایل سال آینده در تهران و شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

این خواننده در ادامه بیان کرد: در این کنسرت‌ها قطعاتی از آلبوم "مدارا" و "کولی عشق" برای مخاطبان اجرا می‌شود. همچنین قرار است چند قطعه جدید توسط اعضای گروه اجرا شود که هم اکنون در حال تمرین با اعضای گروه هستیم.

شکوهی افزود: بخشی از این کنسرت‌ها به اجرای تک آهنگ‌هایم اختصاص دارد و نام بعضی از قطعات توبه شکستم، انگیزه، جان خسته، خیال کن، عاشقان و... است.

این خواننده پاپ درباره اعضا و نوازندگان گروه گفت: در این کنسرت‌ها حسین کاشانیان، میعاد شهابی، رامبد رفعت، عماد لاریجانی، نیما غفاری و... به عنوان نوازنده حضور دارند.

شهرام شکوهی به همراه اعضای گروهش در سی امین جشنواره موسیقی فجر به صحنه رفت که این کنسرت با استقبال هواداران این خواننده پاپ همراه بود. ورود این خواننده به موسیقی در سال 1385 و با آهنگ "مدارا" اتفاق افتاد. اولین آلبوم شهرام شکوهی با نام "مدارا" سال 1390 انتشار یافت. این آلبوم 10 قطعه داشت که شامل پنج قطعه با سبک خاص او و پنج قطعه پاپ بود. میلاد ترابی و امیر حسین کاشانیان در این اثر موسیقایی با این خواننده همکاری کرده اند.

منبع:هنرآنلاين