انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: رونمایی ايسر از Aspire Switch 10
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ايسر لپتاپ-تبلت جديد خود با نام Aspire Switch 10 را رونمایی کرد. اين دستگاه دو در يک يا تبديلپذير دارای پردازنده چهارهستهای Bay Trail-T اينتل، نمايشگر لمسی 10.1 اينچی IPS با تفکيکپذيری 1366 در 768 پيکسل، دو گيگابايت حافظه رم و تا 64 گيگابايت فضای ذخيرهسازی است.


اشخاصی که بهفضای ذخيرهسازی بيشتری نياز دارند میتوانند علاوه بر صفحهکليد اصلی، صفحهکليد ديگری را هم که يک هاردديسک 500 گيگابايتی در درونش جاسازی و برای همين منظور ساخته شدهاست خريداری کنند. ساخته جديد ايسر با قابليت InstantGo روی ويندوز 8.1 سازگار است که معنی آن پشتيبانی از مد Connected Standby و رمزنگار Bitlocker است.

در مد Connected Standby کارکرد برق دستگاه کاهش میيابد و از جمله نمايشگر آن خاموش میشود اما اتصال آن بهاينترنت برقرار میماند و حتی میتواند در همين وضعيت بهروزرساني شود. ضخامت اين دستگاه بدون صفحهکليد کمتر از 8.9 ميلیمتر و با صفحهکليد 20.2 ميلیمتر است. جرم آن نيز در هر يک از دو حالت بهترتيب 0.59 کيلوگرم و 1.17 کيلوگرم است. قيمت پايه اين دستگاه برای بازار آمريکا و کانادا 379 دلار تعيين شدهاست و عرضه آن به بازار از ماه ژوئن آغاز خواهدشد.