انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: مشتري مداري و بازارسازي ؛ اولويت هاي شرکت راه آهن درحوزه بازرگاني
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مدیرکل بازرگانی و بازاریابی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران حرکت به سمت مشتری مداری وتقویت نگرش بازارسازی را از اولویت های این شرکت
اعلام کرد.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛ سید مرتضی علی احمدی با اشاره به برگزاری گردهمایی روسای بازرگانی مناطق راه آهن
گفت : موضوع اصلی در این گردهمایی تبیین راهبرد و جهت گیری های بازرگانی وهمچنین برآورد انتظارات هیات مدیره و مدیرعامل راه آهن از این حوزه بوده است.
وی افزود: روز اول این گردهمایی به ارایه گزارش عملکرد نمایندگان ادارات کل بازرگانی مناطق راه آهن اختصاص داشت و در روز دوم ضمن پاسخگویی
و بررسی نظرها ومشکلات ،جهت گیری وبرنامه های این اداره کل در سال اینده مطرح و بر اجرای اصول وظایف واقعی بازرگانی مناطق تاکید شد.
در روز اول گردهمایی معاونت بهره برداری و سیر و حرکت حضور داشتند و جهت گیری و رویکردهای اصلی حوزه بازرگانی راه آهن و عملکرد 9 ماهه شرکت را تشریح کردند.
احمدی گفت : حرکت به سمت بازارسازی و ارتباط قوی با مشتریان و تقویت مشتری مداری از اهداف این اداره کل است.
مدیرکل بازرگانی و بازاریابی راه آهن با بیان اینکه رویکرد کنونی راه آهن حرکت به سمت مشتری مداری است ، خاطرنشان کرد : ارتباط قوی با نهادها و سازمان های مختلف در سطح استان ها و معرفی قابلیت ها و ظرفیت های شبکه ریلی در سطح منطقه از برنامه های حوزه بازرگانی مناطق است.
در پایان این همایش دو روزه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس و مجموعه سایت بندر شهید رجایی با حضور روسای بازرگانی مناطق راه آهن انجام شد.