انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: بیوگرافی هان گا این+عکس (یئون وو)
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
بیوگرافی هان گا این+عکس (یئون وو) 1
هان گا این بازیگر زن اهل کره جنوبی متولد ۲۵ فوریه ۱۹۸۲ است و فارق التحصیل مدیریت گردشگری از دانشگاه کیونگ هی می باشد. او در ۲۶ آپریل ۲۰۰۵ با بازیگری به اسم یون جانگ هون (Yeon Jung hoon) ازدواج کرد؛ که در سال ۲۰۰۳ با هم و برای سریال تلویزیونی دستمال زرد (Yellow Handkerchief) درخشیدند. پس از ۹ سال از ازدواج؛ در سال ۲۰۱۴ هان باردار شد، اما در هفته نهم بارداری فرزند خود را از دست داد.

هان گا این وقتی دانش آموز دوره دبیرستان بود برای اولین بار در یک مسابقه تلویزیونی حضور پیدا کرد و بعد از آن نیز در تهیه مصاحبه از دیگر دانش آموزان شرکت کرد. شرکت سرگرمی bigwigs او را در یک کلیپ خبری کشف کرد و برای پیشنهاد یک بخش در آنجا سریعا به مدرسه وی رفت.

در سال ۲۰۰۲ کار خود را در شرکت تجاری بازرگانی آسیانا ایرلانز (Asiana Airlines) آغاز کرد و در درام شکارچی آفتاب KBS2 بازی کرد. جوایز درام KBS در سال ۲۰۰۳ و ۲۰۰۴ به هان گا این تعلق گرفت برای بهترین بازیگر زن سریال های دستمال زرد و شرایط مهرورزی (Terms of Endearment).

در پی آن، هان به یکی از مهمترین چهره های تجاری بازرگانی تلویزیون تبدیل شد. اما با وجود موفقیت اولیه، او تلاش می کرد یک بازیگر باشد و تصویرش صرفا به عنوان یک چهره زیبا در تبلیغات نباشد. ولی زیاد موفق نبود.

بعد از اتمام سریال جادوگر یو هی (Witch Yoo Hee) در سال ۲۰۰۷، هان علنا از کارگردان و نویسندگان برای کیفیت پایین درام انتقاد کرد. پس از آن در یک وقفه ۳ ساله رفت و فقط در تبلیغات بازی می کرد.

هان در سال ۲۰۱۰ با سریال پسر بد به بازیگری در تلویزیون بازگشت.

سال ۲۰۱۲ موفق ترین سال حرفه ای هان بود. دوره پخش سریال ماه در آغوش خورشید، که نقش قهرمان زن سریال را ایفا می کرد و زن نجیب زاده ای بود که تبدیل به یک راهبه می شود، با استقبال زیاد و مخاطبان ۴۰ درصدی پایان یافت. در این سریال او در کنار بازیگرانی چون کیم سو هیون، جانگ ایل وو و کیم مین سئو در نقش وول که معشوقه شاهزاده لی هون است به بازی پرداخت.

پس از آن در فیلم معماری ۱۰۱ (Architecture 101) بازی کرد که رکورد جدیدی در فروش بلیط ثبت کرد و پر فروش ترین ملودرام کره شد.

هان از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ در شرکت سرگرمی جی وان پلاس همکاری می کرد و با اتمام قراردادش در آنجا، از دسامبر ۲۰۱۲ در آژانس سرگرمی BH قرارداد دارد و تا کنون نیز همان جا همکاری می کند.
بیوگرافی هان گا این+عکس (یئون وو) 1
بیوگرافی هان گا این+عکس (یئون وو) 1
بیوگرافی هان گا این+عکس (یئون وو) 1
بیوگرافی هان گا این+عکس (یئون وو) 1
بیوگرافی هان گا این+عکس (یئون وو) 1
بیوگرافی هان گا این+عکس (یئون وو) 1
بیوگرافی هان گا این+عکس (یئون وو) 1
این عکس آخریه هان گا این و شوهرش تو یکی از عروسیای بازیگرای معروف که هان هیو جو یا همون دونگی هم توش شرکت کرده بوده
چقدربی بی فیسه

بهش نمیادسنش اینقدرزیادباشه 
ها33سالشه
هنگ کردم