انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آلبوم‌های تازه نبض بازار را در دست گرفتند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آلبوم‌های تازه نبض بازار را در دست گرفتند 1
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سینماخبر؛  روزهاي پاياني اسفند زمان مناسبي براي انتشار كالاهاي فرهنگي است و ناشران ترجيح مي‌دهند در اين روزها آثار خود را به بازار بفرستند تا بتوانند نبض بازار را در دست بگيرند.در اين ميان بازار موسيقي هم هميشه بر همين روال گذشته و خوانندگان و آهنگسازان پرطرفداري خود را آماده رقابت در ميدان نورزوي مي‌كنند. اين روزها آلبوم‌هاي متفاوتي منتشر شده‌اند و قرار است آثار ديگري هم به بازار بيايند. اگرچه امسال چهره‌هاي پرطرفداري از دو ژانر سنتي و پاپ غايب هستند و كار جديدي را آماده نكرده‌اند؛ اما با اين حال فضاي موسيقي در روزهاي پایانی سال با انتشار چند اثر داغ شده است.


  «خداحافظ» آريان
پنجمین آلبوم گروه آریان با نام «خداحافظ» بعد از مدت‏ها انتظار و مطابق وعده شرکت ترانه شرقی، اين هفته با شعار «لطفا کپی نکنید» در بازار موسیقی منتشر شد. این آلبوم پر حاشیه پس از کش و قوس‏های فراوان،   تحت امتیاز شرکت ترانه شرقی به مدیریت محسن رجب‏پور به صورت همزمان در تهران و شهرستان توزیع شد تا گروه آریان بعد از پانزده سال فعالیت در حوزه موسیقی به‌کار خود پایان دهد. حالا دیگر همه می‏دانند که آریان با انتشار آلبوم «خداحافظ» که در واقع به عنوان عیدی، به هواداران گروه آریان وعده داده شده بود، با طرفداران خود خداحافظی کرد.

  «مستور و مست» همايون شجريان
همايون شجريان يكي از خوانندگان پرطرفدار موسیقی سنتي ايران است كه در بين قشر جوان طرفداران زيادي دارد.آلبوم جديد اين خواننده با عنوان «مستور و مست» با آهنگسازى ژانو باغوميان و با صداى همايون شجريان ديروز وارد بازار موسیقی شد و انتظار می‌رود با استقبال دوستداران همایون شجریان روبه‌رو شود. اين آلبوم حاصل تحقيق و تلاش چندين ساله باغوميان است كه با همكارى بيش از 100 نوازنده در نقاط مختلف جهان تهیه شده است.اين آلبوم شامل ٨ قطعه است كه ٧ قطعه آن از اشعار شعرایی چون حافظ، مولانا و عطار است و يك قطعه بى‌كلام نيز در اين آلبوم هست. 

  «ناگفته» حافظ ناظری
حافظ ناظري حالا يكي از چهره‌هاي مهم موسيقي ايران به‌شمار مي‌آيد كه آثارش با واكنش‌هاي متفاوتي روبه‌رو مي‌شود. آهنگساز آلبوم «ناگفته» حافظ ناظری برای چند هفته در چارت بیلبورد كه یکی از معتبرترین جدول‌های فروش موسیقی در جهان است در صدر آلبوم‌های کلاسیک قرار داشت. بعد از مدت‌ها اين آلبوم در ايران منتشر شده است و اين هفته مراسم رونمايي آن هم برگزار شد. نکته قابل توجه در مورد این آلبوم این است که به نقل از وب سایت کمپانی سونی نوازندگان و عوامل این آلبوم تا کنون 38 جایزه گرمی دریافت کرده‌اند. «ناگفته» در اصل بخش اول پروژه عظیم سمفونی رومی است که حافظ ناظری آن را ساخته است. 

  «فقط گوش کن...» رضا صادقی
جدیدترین اثر رضا صادقي خواننده قدیمی موسیقی پاپ در کشور سرانجام پس از حرف و حدیث‌های فراوان در بازار موسیقی کشور منتشر شد. آلبوم «فقط گوش کن...» يكي از كارهاي متفاوت صادقي به حساب مي‌آيد و اين خواننده معتقد است كه آلبومش نگاه تازه‌اي در بخش فضاى پاپ خواهد بود. او مي‌گويد كه حضور گروه حرفه‌اى و البته كار بلد اين اثر را متفاوت‌تر از بقیه آثار من کرده است. صادقی در آلبوم «فقط گوش کن...» یک قطعه را برای مردم شهرش بندرعباس با گویش بندری خوانده است. این قطعه که ششمین قطعه این آلبوم است، کاری است با ترانه سرایی مرحوم ابراهیم منصفی و آهنگسازی «فاضل پیش» و تنظیم مجید نصیری که تعدادی از نوازنده‌های بندری نیز در این قطعه حضور دارند. آلبوم جدید این خواننده شامل 15 قطعه است.


منبع:دنیای اقتصاد