انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: زیباترین دختران ڪرہ اے درسال2014
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
1. Han Ji Min
زیباترین دختران ڪرہ اے درسال2014 1

هان جی مین قطعا سزاوار مقام اول در میان داغترین بازیگران کره ای سال 2014! اگر چه ما او را از یی سان و جواهری در قصر، جایی که او ما را با استعداد خود، طبیعی و شور و شوق به دست آورد می دانم، او نیز ضربه Pakhi بازیگران در پشت بام شاهزاده، که موفق به کسب طرفداران بیش از هر زمان و حتی بالاتر حرفه ای به رسمیت شناختن! شخصیت او، اهل تفریح و بازی از طبیعت، تا به تحسین عمومی او و همچنین بسیاری از پیشنهادات فیلم به دست آورد.



2. Han Hyo Joo

زیباترین دختران ڪرہ اے درسال2014 1
هان هیو جو
هان هیو جو برای اولین بار در سال 2003 با استفاده از یک مسابقه زیبایی کشف شد. اگر چه پدر او، یک مرد سخت و محافظه کار، به او اجازه رفتن به سئول به دنبال کار هنری، او تنها در سال دوم دبیرستان موفق به حرکت به سئول با توجه به اراده خود.
او حرفه خود را در سال 2005 در طنزهای تلویزیونی "بدون توقف 5" آغاز شد، اما اوج محبوبیت پس از برای نقش پارک یون جوان، به خوبی شناخته شده بهار والس در فصل چهارم و نهایی از سری "درام فصل انتخاب رسیده است. "درام در اندونزی، چین، تایوان، هنگ کنگ، تایلند، سنگاپور و فیلیپین، که منجر به رسمیت شناختن بین المللی از استعداد بازیگری و زیبایی، و او به ارمغان آورد بسیاری از قراردادهای تبلیغاتی پخش شد.

 
3. Ha Ji Won
زیباترین دختران ڪرہ اے درسال2014 1
 
جی ولز برنده
جی ولز موفق به کسب مدال برنز در بازی های نهایی فردی از جنس عادلانه، اهدا شد با 61 امتیاز، بی بدیل جی ولز برنده، شناخته شده به عنوان "شگفت انگیز Yeoja" (زن شگفت انگیز). در حرفه بازیگری برای بیش از 16 سال، امروز فعال بودن در 35، جی ولز برنده به نظر می رسد فوق العاده، و سن در چهره او منعکس نشده است. او بیش از 30 سری و فیلم های سینمایی در نمونه کارها خود را، و جوایز به عنوان بسیاری از طول زندگی حرفه ای شکوفایی او به دست آورد.
جی برنده تنها است، و تا کنون تنها دو روابط مصرف در 7-8 سال گذشته پیش. از آن زمان او به تنهایی و به جنبش در آوردن تخیل بسیاری از مردان که می تواند بیش از خوشحال می شود با هم، احتمالا داغترین بازیگر کره ای در سال جاری.

4. Park Min Young
زیباترین دختران ڪرہ اے درسال2014 1
 
پارک مین یانگ یکی از بازیگران زیبا ترین کره ای است و بنابراین سزاوار نقطه بالا. او اولین بار در این ویدئو از HARU HARU توسط انفجار بزرگ کشف شد. بود روند رو به بالا در جهان و حرفه ای، جدید ترین تولید است که در آن ما می تواند او را لغزش زمان دکتر جین بود وجود دارد.
بازیگر زن کره ای یک برنامه به حال فقط فقط به عنوان کامل به عنوان یک مدل - او در فیلم های مختلف موسیقی بازی و به عنوان و تصویر برای شرکت های مختلف انتخاب شد - LG، سونی اریکسون، کره ای هوا، پیتزا هات، لیپتون یخ چای شرکت Compagnie، چهره های فروشگاه، و بیشتر.

5. Han Hye Jin
زیباترین دختران ڪرہ اے درسال2014 1
 
هان هیه جین
تعداد بسیار کمی از بازیگران محبوب کره ای می تواند گرما، خلوص و صداقت، پاکی، زیبایی، اصالت و هیجان انتقال که هان های جین است. اگرچه او ساده و بی تکلف و دست و پا چلفتی به نظر می رسد، همه چیز متفاوت است زمانی که آنها درام و فیلم را تماشا کنید. خود کنترل و خود به خودی ساخته شده بسیاری از مردم برای تبدیل شدن به طرفداران او.
بدون نیاز به ذکر است مجموعهای از سری که از طریق آن او این فرصت را به دیدن همه جنبه های زندگی، از نظر نقش مشخص شده توسط بازیگری جادویی و تفسیر بود. هان هیه جین به سرقت قلب بسیاری از مردم با زیبایی و شخصیت او به دست آورده اداره می شود.

6. Kim Tae Hee
زیباترین دختران ڪرہ اے درسال2014 1
 
صورتحساب به عنوان یکی از ستاره های زیبا ترین کره ای، کیم تائه هی شگفت زده و جذب در نگاه اول با ویژگی های او: چشم پر سر و صدا، لب نفسانی، لبخند جذاب و بدن دلخواهی. این امر به ویژه در مخاطبان برای استعداد طبیعی خود را به عنوان او را از طریق نقش خود را در تولیدات تلویزیونی از برخی از شخصیت های استثنایی انجام داد، با توانایی به راحتی از یک نقش خود را به دیگری تغییر دهید محبوب است.
7. Lee Young Ae
زیباترین دختران ڪرہ اے درسال2014 1
 
معشوق لی یونگ ئه، شناخته شده برای نقش او در جواهری در قصر، همچنین در رتبه بندی ما گنجانده شده است. زیبایی طبیعی و ظرافت است که با آن به جا آورده قرارداد تبلیغات متعدد، در میان است که بهترین و شناخته شده با ال جی الکترونیکس می باشد.
در 24 اوت، 2009، او ازدواج یک تاجر کره ای آمریکایی، و در سال گذشته، در تاریخ 20 فوریه، به هنگام تولد به دو دوقلوها (دختر و پسر)، هنوز هم یک مادر زیبا و قدردانی، تصاویر برای خود صحبت می کنند.

8. Han Ga In
زیباترین دختران ڪرہ اے درسال2014 1
 
هان گا
هان گا در، که نقش خود را در بد گای ماه بازی است در میان ما با همان تعداد از رای به عنوان لی یو وون، بازیگر دیگری که او نیز با جذاب کیم نم گیل بازی، اما در درام بزرگ ملکه Seondeok. هان گا در یکی از مدل های تبدیل هنرپیشه های زن بعد از مسیر بالا توضیح داده، مارک اولین خود را با یک تجاری برای آسیانا ایرلاینز در سال 2002.
او، با این حال، بر خلاف دیگر دختران است که شما در تلویزیون یک بار ببینید و سپس آنها را فراموش کرده اید، این دستور را برای موفقیت، غیر ممکن به چشم پوشی با توجه به چشم جذاب بزرگ، پوست کامل است، خط و خال بینی در سمت چپ و بدن خود را بیشتر از خوبی انجام می شود. این یک لذت واقعی نگاه خود را در تبلیغات برای لوازم آرایشی و حتی تبلیغات برای سوجو است (!) هان گا در میان داغترین بازیگران کره ای در سال 2014 است قطعا.
مرسی گلم ولی این ها رو کجا انتخاب کردن؟
(16-03-2015، 13:06)شیرین بلا نوشته است: دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
[ -> ]
مرسی گلم ولی این ها رو کجا انتخاب کردن؟

کـره جـنوبی(..#)