انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: تبلت و میمون ها
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
میمونهای دو قلوی باغ وحش میامی تبلت های خود را دوست دارند. نقاشی می کشند، بازی می کنند و دایره لغات خود را گسترش می دهند. دیگر میمونهای جوان این گروه نیز به استفاده از ای پد علاقه دارند اما میمونهای مسن تر کمتر تمایل دارند.

باغ وحش میامی، همانند چند باغ وحش دیگر در یک طرح ابتکاری و جالب شرکت کرده اند. در این طرح به ۶ میمون این باغ وحش اجازه داده می شود به کامپیوتر و تبلت دسترسی داشته باشند. در این طرح سعی می شود با استفاده از تکنولوژی مهارت های میمونها در بر قراری ارتباط با انسان ارتقا می یابد. مسئولان این طرح امیدوار هستند که با استفاده از تکنولوژی تبلت ها بتوانند با میمونها بهتر ارتباط بر قرار کنند.
تبلت و میمون ها 1
به نظر مسئول نگهداری از این میمون ها ای پد برای میمونها جذابیت بالایی داشته و نه تنها آنها به استفاده از آن راغب هستند بلکه از بازی با آن لذت هم می برند و توانسته اند مهارت های خود را در بر قراری ارتباط افزایش دهند. این در ابتدا برای دلفین ها اجرا شد اما در تابستان گذشته برای میمون ها نیز اجرایی شد.
تبلت و میمون ها 1
در شروع کار در ایپد این میمونها از برنامه های عادی استفاده می شود اما با دیدن علاقه خاص این میمون ها برنامه های خاصی برای آنها نوشته شد به شکلی که میمونها اکنون برای درخواست غذای مورد نظر خود و یا اسباب بازی مورد نظر خود و یا دیگر نیاز های خود از ایپد استفاده می کنند. محققان امیدوار هستند در آینده نزدیک از تکنولوژی مانند تبلت بتوانند در ایجاد ارتباط بین انسان و حیوان استفاده کنند.
تبلت و میمون ها 1

منتقل شد به تبلت