انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: استقبال چينی‌ها از«قهرمان بزرگ6»
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
استقبال چينی‌ها از«قهرمان بزرگ6» 1


به گزارشدیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 سینماخبر ،«قهرمان بزرگ ۶» با كسب درآمد ۲۲.۷ ميليون دلاري از فروش يك هفته‌اي، گرچه به نسبت هفته قبل‌تر كه فروشي ۲۹.۹ ميليون دلار را تجربه كرده بود، فروشي كمتر را رقم زد، اما هنوز فيلم اول فهرست پرفروش‌هاي چين است. 
 
اين انيميشن محبوب چيني‌ها در ۱۶ روز، فروشي ۶۶.۳ ميليون دلاري را به نام خود ثبت كرده است. 
 
فيلم علمي-تخيلي «ژوپيتر صعودي» ديگر فيلم خارجي در بازار فيلم چين است كه اين هفته جايگاه دوم را به خود اختصاص داد. اين فيلم كه هفته پيش فيلم سوم باكس آفيس چين بود، در آمريكا با فروشي ۴۵.۹ از فيلم‌هايي بود كه چندان موفق ظاهر نشد. با اين حال فروش آن به ميزان ۴۰.۳ ميليون دلار ظرف ۱۰ روز در چين، براي تهيه كنندگانش اميدواركننده بوده است. 
 
اين فيلم، «مردي از ماكائو ۲» را از جايگاه دوم به رتبه سوم راند. اين كمدي از ميان همه فيلم‌هايي كه در نيمه فوريه اكران شدند موفق‌تر بود و از اولين روز سال نوي چيني، با اقبال مردم روبه رو شد و ظرف ۲۵ روز فروش خود را به رقم ۱۵۲ ميليون دلار رساند. 
 
«توتم گرگ» با فروش ۷.۶۴ ميليون دلار در اين هفته در مجموع ۲۵ روز فروشي ۱۰۷ ميليون دلاري را به نام خود ثبت كرد. 
 
«پدينگتون» هم ديگر فيلم خارجي در بازار فيلم چين است كه با افزودن ۵.۵ ميليون دلار به فروش قبلي خود، در ۱۱ روز موفق به فروشي ۱۳ ميليون دلاري شد. 
 
در همين حال «شمشير اژدها» فيلم اسطوره اي – حماسي جكي چان كه در آن با آدرين برودي و جان كيوزاك همراه بود، با فروكش اشتياق هوادارنش اين هفته تنها ۳.۳۵ ميليون دلار فروش كرد و از جايگاه پنجم به جايگاه ششم نقل مكان كرد. اين فيلم در مجموع ۱۱۷ ميليون دلار فروش كرده است.

منبع:مهر
خدایی کارتونش خیلی قشنگه