انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ویژه برنامه‌های رادیو برای تحویل سال
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ویژه برنامه‌های رادیو برای تحویل سال 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سینماخبر؛  معاونت صداي رسانه ملي ويژه برنامه هاي تحويل سال اين رسانه شنيداري را معرفي كرده است .


راديو ايران:

 

"نوسال" دورهم‎نشيني راديو ايران به مناسبت آغاز سال 1394 است كه ميزبان هنرمندان در عرصه موسيقي و ورزشكاران خواهد بود. اين برنامه به تهيه‎كنندگي محمد اسماعيل‎پور و گويندگي سعيد توكلي و سعيد سلطاني ساعت 22:00 پخش مي شود.

 


راديو تهران:

 

"روز اول" برنامه‎اي مفرح و شاد ويژه تحويل سال 1394 است كه با رويكرد نشاط آفريني و ايجاد اميد در شنوندگان، به استقبال سال نو مي‌رود.

اين برنامه به تهيه كنندگي اسماعيل باستاني و گويندگي وحيد رونقي ساعت 23 روزجمعه روي آنتن مي رود.

 


راديو جوان:

 

"به افتخار بهار" جنگي تركيبي با فضاي شاد و مفرح و با هدف ايجاد لحظات معنوي در زمان تحويل سال است. افرادي كه در سال 1393 به‎نوب? خود سهمي در ارتقا و بالابردن پرچم ايران در سطوح بين‌المللي داشتند، در اين ويژه برنامه حضور خواهند داشت.

اين برنامه به تهيه كنندگي عباس پيري و مجتبي حسني ساعت 22:00 با شنوندگان همراه مي شود.

 


راديو سلامت:

 

"سال نو سلام" به معرفي جاذبه‎هاي گردشگري و آداب و رسوم استان‎هاي مختلف كشور، ارائه نكات بهداشتي و تغذيه‎اي مخصوص ايام نوروز مي پردازد. گزارش از مراكز استان خراسان‎رضوي، قم، فارس، ارتباط با هنرمندان پزشك و غير پزشك، مصاحبه با خوانندگان و خانواده‎هاي شهدا، گزارش از بيمارستان و تولد اولين نوزاد سال 1394، ساير بخش‎هاي اين ويژه برنامه خواهد بود.

اين برنامه به تهيه‎كنندگي شهرام زين‌العابدين، تنظيم و تهيه‎كنندگي بخش‎هاي توليدي عباس پيري و گويندگي مصطفي مصطفوي را ساعت 24 بشنويد.

 


راديو فرهنگ:

 

"نوروز نامه" به ترويج فرهنگ عمومي، رويدادهاي سال 1393، معرفي آداب و رسوم اقوام به همراه پخش موسيقي متناسب با فضاي نوروز، خواهد پرداخت. پخش موسيقي محلي و اقوام ايراني، ارتباط زنده با اماكن متبرك و حال‎و هواي اين اماكن در لحظه تحويل سال، گفت‎وگو با هنرمندان عرصه تئاتر، موسيقي، سينما، و...، و عملكرد آنها در سال 1393، گفت‎وگو با دكتر حدادعادل رييس فرهنگستان زبان‎و ادب‎ فارسي درباره عملكرد اين فرهنگستان در سال 1393، از ديگر بخش‎هاي اين ويژه برنامه است. اين برنامه با اجراي مهدي محمديان و تهيه كنندگي اميررضا راز ساعت 1 بامداد شنبه پخش مي شود.


 

راديو قرآن:

 

"بوي بهار" ويژه برنامه تحويل سال 1394 راديو قرآن است كه با ايجاد فضاي معنوي در زمان سال تحويل، بخش‎هايي نظير فراز تلاوت، ارتباط با اماكن مقدس و حرمين شريفين، و مباحث پژوهشي مرتبط با ايام فاطميه و حلول سال نو شنوندگان را همراهي مي كند.

اين برنامه به تهيه‎كنندگي مسعود رضا خالقي و گويندگي علي جباري ساعت 24 شنيده مي شود.

 


راديو نمايش:

 

" از ديروز تا نوروز" با اجراي هنرمندان پيشكسوتي چون ژاله علو، بهزاد فراهاني، مهين نثري، صدرالدين شجره، خسرو فرخزادي، مهين فردنوا، باقر كريم‌پور و محمد مهاجر پخش مي شود.

ديروز تا نوروز" وحدت و يكپارچگي هنرمندان راديو نمايش را در قالب برنامه‌ي عيدانه به سمع شنوندگان مي‎رساند. يك بخش خاص معنوي در اين ويژه برنامه گنجانده شده است كه به درد دل‌هاي مردم و درخواست آنها از حضرت امام رضا(ع) در سال جديد اختصاص دارد. علاوه بر آن، تلاش شده تا با صداي عزيزان زحمتكش پشت صحنه در راديو، سال نو به مردم تبريك گفته شود.

اين برنامه به تهيه‌كنندگي فرشاد آذرنيا از ساعت 24:00 به مدت 180 دقيقه تقديم شنوندگان مي شود.

 


راديو ورزش:

 

 "لحظه آغاز" با پخش بيانات امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري در خصوص ورزش و اهميت نو شدن احوال انسان‎ها در بهار، به استقبال سال نو مي رود. ارتباط مستقيم با سه شهر مقدس مشهد، قم و شيراز، يادي از شهداي ورزشكار و درگذشتگان ورزشي، تذكره ورزشي، بخش‎هاي نمايشي كوتاه طنز، پخش پيام تبريك مسئولان و چهره‌هاي ورزشي به مناسبت تحويل سال 1394، حضور مهمانان ورزشي در لحظات تحويل سال در استوديو، مسابقه تلفني و پيامكي براي مخاطبان، ديگر بخش‎هاي اين ويژه برنامه است.

اين برنامه به تهيه‎كنندگي احمدرضا طاهري و گويندگي مسعود اسكويي و معصومه رياحي، ساعت 1 بامداد پخش مي شود.

 


راديو پيام:

 

اين شبكه راديويي در"بخش شبانگاهي" از ساعت 1 تا 3 بامداد روز شنبه يكم فروردين ماه با پخش ويژه برنامه نوروزي مخاطبان را همراهي خواهد كرد. پخش موسيقي‎هاي سنتي و محليِ متناسب با حال‎و هواي نوروز، از بخش‎هاي اين ويژه برنامه است كه گويندگي آن بر عهده پريچهر بهروان، محمد صالح‎علاء و حسين آهي خواهد بود.