انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نمايش فيلم «رئیسعلی ‌دلواری» تا پایان خرداد ۹۴
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نمايش فيلم «رئیسعلی ‌دلواری» تا پایان خرداد ۹۴ 1


دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
 به گزارش سينماخبر؛  سیدرضا صافی
، با بیان اینکه به‌مناسبت یکصدمین سال شهادت رئیسعلی دلواری فیلمی در مورد زندگی این سردار ضداستعماری تهیه و تدوین می‌شود، اظهار داشت: فیلم سینمایی رئیسعلی با تلاش هنرمندان بوشهری در حال ضبط و تدوین است که مدت این فیلم سینمایی 90 دقیقه است.

وی با بیان اینکه مخاطبان این فیلم سینمایی کودکان و نوجوانان هستند، تصریح کرد: فیلم سینمایی رئیسعلی نگاه جدیدی به مبارزات ضداستعماری جنوب دارد.

نمايش فيلم «رئیسعلی ‌دلواری» تا پایان خرداد ۹۴ 1

کارگردان و تدوین‌گر فیلم سینمایی رئیسعلی خاطرنشان کرد: روایت این فیلم بنا بر لزوم ارتباط با مخاطبان کودک و نوجوان، ساختاری شاد و مفرح دارد که از این زاویه برای نخستین بار چنین موضوع تاریخی با رویکرد کودکانه به تصویر کشیده می‌شود.

صافی، با بیان اینکه عملیات فیلم‌برداری فیلم رئیسعلی به پایان رسیده است،‌ تصریح کرد: قرار بود این فیلم در جشنواره فجر امسال به نمایش گذاشته شود که به‌سبب حجم بالای جلوه‌های ویژه بصری، ‌طولانی شدن مراحل پس از تولید امکان حضور در جشنواره سی‌و‌سوم فجر را نیافت و ان‌شاءالله در فجر سی‌و‌چهارم رونمایی می‌شود.

نمايش فيلم «رئیسعلی ‌دلواری» تا پایان خرداد ۹۴ 1

فیلم‌ساز بوشهری با اشاره به جایگاه فیلم سینمایی رئیسعلی گفت: این فیلم به‌بهانه یکصدمین سالگرد شهادت شهید رئیسعلی دلواری و به‌پاسداشت یاد و خاطره این سردار بزرگ جنوبی در مبارزه با استعمار کلید خورد.

وی با بیان اینکه فیلم سینمایی رئیسعلی پایان خرداد ماه آماده نمایش می‌شود، تصریح کرد: فیلم رئیسعلی هم اکنون با پایان یافتن مرحله فیلم‌برداری در حال تدوین و انجام جلوه‌های ویژه رایانه‌ای است که تا پایان خرداد سال 1394 آماده نمایش می‌شود.

نمايش فيلم «رئیسعلی ‌دلواری» تا پایان خرداد ۹۴ 1

صافی با اشاره به تولیدات هنری خود بیان کرد: فیلم رئیسعلی دومین فیلم سینمایی است چراکه قبل از این فیلم، فیلم سینمایی بالابان در بوشهر تولید شده است.

وی افزود: بالابان یکی از معدود فیلم‌های سینمایی است که در سالیان اخیر موفق به کسب رتبه کیفی الف سینمایی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.

منبع:تسنيم