انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نوجوانان ایران ژاپن را هم بردند
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
نوجوانان ایران ژاپن را هم بردند 1

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم ملی نوجوانان در دومین دیدار خود به مصاف نوجوانان ژاپن رفت و توانست این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد.


به گزارش وبسایت نود، دومین دیدار تیم ملی نوجوانان کشورمان امروز از ساعت ۱۰:۵۰ به وقت محلی برابر میزبان این تورنمنت رفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک پیروز این میدان شد.
 علي غلام زاده، عارف محمدعلیپور، امیرحسین اسماعیل زاده، محمدرضا میرزاده (۴۵ سعید آهنی)، محمد شریفی ، محسن معظمی، طاها شریعتی، ذبیح اله کوهکن، محمدرضا داوری ، وحید نامداری و عرفان صادقی (۳۲ مهدی بنی افشار)  بازیکنانی بودند که مقابل تیم ملی نوجوانان ژاپن به میدان رفتند.
محسن معظمی دقیقه ۷ و مهدی بنی افشار دقیقه ۵۹ گل های ایران را به ثمر رساندند. وحید نامدرای در دقیقه ۵۸ از داور این دیدار کارت زرد دریافت کرد.
همچنین کوزو تاشیما - نایب رئیس فدراسیون ژاپن از نزدیک این بازی را نظاره کرد و به کادر و سرپرستی تیم خوش آمد گفت و این پیروزی را به تیم تبریک گفت.
 تیم ملی نوجوانان که در تورنمنت ۱۰ جانبه ژاپن به سر می برد روز جمعه ۷ فروردین ماه دو مسابقه برگزار می کند. در اولین دیدار از ساعت ۹:۳۰ به مصاف تیم کیوتو سانگا ژاپن می رود و بازی دوم را برابر تیم ملی نوجوانان ازبکستان در ساعت ۱۴ انجام می دهد.