انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: «نیما رییسی»:کاش می شد حتی ماه اسفند را هم تعطیل کرد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
«نیما رییسی»:کاش می شد حتی ماه اسفند را هم تعطیل کرد 1


به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سینماخبر ،نیما رییسی با اشاره به ایام نوروز و تهران و خلوتی آن گفت: یکی از ترجیحات من این است که از تهران در این روزها لذت ببرم و حتی اگر به زادگاه پدری ام به شمال کشور بروم باز هم ممکن است در فضای بسته منزل بمانم. 
 
وی ادامه داد: شلوغی شهر در این سال ها خیلی مرا آزار داده است و ترجیح می دهم از خلوتی شهر استفاده کنم تا اینکه به سفر بروم. البته من حتی اگر در منزل هم بمانم آنقدر سرگرمی دارم که حوصله ام سر نمی رود. فیلم، کتاب و کارهای مختلفی هست که اگر در منزل باشم می توانم انجام دهم. 
 
بازیگر سریال «پروانه» شلوغی شهر و ترافیک را یک معضل مهم دانست و گفت: کاش می شد حتی ماه اسفند را هم تعطیل کرد تا بتوانیم یک ماه آسوده خاطر باشیم. با اینکه من با پیشنهاد و توصیه مخالف هستم اما فکر می کنم درباره رانندگی های بد حتما باید توصیه کرد، البته فکر می کنم دغدغه کنونی ام بیشتر یک مساله فرهنگی است که این روزها خیلی مرا اذیت می کند. زمانی شخصی ممکن است در میانسالی و هنگامی که پیر و فرتوت می شود به این نتیجه برسد که دیگر نمی تواند رانندگی کند اما من در این سن همیشه این وحشت را دارم که در حین رانندگی به دلیل جنس عجیب و غریب این رانندگی ها چه اتفاقاتی رخ می دهد. 

بازیگر سریال «میوه ممنوعه» در ادامه به فعالیت هایی که دوست دارد در نوروز انجام دهد اشاره و بیان کرد: ریچارد لینکلیتر از فیلمسازانی است که امسال در اسکار بالاخره دیده شد. او فیلمساز مورد علاقه من است و فیلم «boyhood» را کارگردانی کرد. اسم اصلی فیلم را به کار می برم چون فکر می کنم دقیق تر از نام های ترجمه شده است. این فیلمساز در فاصله هر ۱۰ تا ۱۲ سال با بازیگران مشترک و ثابتی کار کرده است و حالا دوست دارم در ایام نوروز فیلم آخرش را ببینم. من او را نه از جهت فیلمساز بودن بلکه بیشتر به لحاظ مولف بودن دوست دارم و این اثر را به دیگران هم پیشنهاد می کنم. 
 
رییسی در پایان درباره مطالعه کتاب در ایام نوروز هم بیان کرد: مدتی است که بیشتر درگیر مطالعه آثار آلن دو باتن هستم. اگر بخواهم این نویسنده را رده بندی کنم آثارش فضایی فلسفی دارد البته این آثار بی ارتباط با جهان قابل لمس ما نیست و از جمله ویژگی های جذاب یکی از کتاب های این نویسنده که بیشتر علاقه ای شخصی است پرداختن به ادوارد هاپر نقاش مورد علاقه من است.

منبع:مهر