انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: ال کلاسیکوی تلخ تلخ تلخ
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
ال کلاسیکوی تلخ تلخ تلخ 1

به گزارش "ورزش سه"، دوستان این دو خبرنگار و همکاران ایشان در 24 ساعت گذشته به شکلی گسترده در شبکه های اجتماعی اندوه خود را از این حادثه علنی کرده اند و در عین حال رسانه های ایرانی و خارجی نیز اقدام به پوشش این حادثه تلخ کرده اند. این در حالی است که شرکت جرمن وینگز امروز خانواده های قربانیان سقوط را با پروازهای مخصوص و اتوبوس به محل حادثه منتقل می‌ کند تا آنها در مکان حادثه به سوگواری بپردازند. طبعا جای خانواده های اسلامی و جوادی در این سوگواری جمعی خالی خواهد بود اما ظاهرا آنها نیز عازم سفر به اروپا برای تحویل بازمانده عزیزانشان هستند.

حسین جوادی و میلاد اسلامی، رفقای نزدیکی بودند که پس از پیگیری های فراوان برای پوشش خبری اردوی تیم‌ملی در اتریش و دو بازی مقابل سوئد و شیلی به اروپا رفتند. آنها همچنین برنامه داشتند تا از نزدیک ال کلاسیکوی آخر را تماشا کنند. جالب اینکه دو خبرنگار دیگر اعزامی به اروپا، سعید زاهدیان و پیام یونسی پور به دلایلی از این سفر سرباز می‌ زنند تا امروز به این فکر کنند که دست سرنوشت به طرز غریبی از این سانحه نجاتشان داده است. در 24 ساعت گذشته خبرنگاران بسیاری به منزل حسین جوادی سر زده اند و عده ای از دوستان نزدیک هم از خانواده اسلامی خبر گرفته اند. تلخی ماجرا، مرور سفر آنها به اسپانیاست؛ اینکه آنها موفق به دریافت مجوز حضور در نیوکمپ هم نشده اند و برخلاف برنامه اولیه با یک روز تاخیر با پروازی غیرمعمول قصد بازگشت به اتریش را کرده اند؛ دوسلدورف جایی که کمتر امکان دارد اگر بخواهید به وین سفر کنید، آنجا را برای پرواز و مقصد میانی در نظر بگیرید.

حالا این ال کلاسیکوی آخری به شکل آزاردهنده ای در ذهن ما باقی خواهد ماند. این مسابقه بزرگ و استثنایی دو دوست خوب را از ما گرفت. چقدر حیف و چقدر باورنکردنی و هولناک و تلخ ...

ورزش سه باز هم برای بازماندگان این دوخبرنگار شریف و خوشنام آرزوی صبر می‌ کند.