انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آیا گلکسی S6 Edge خریداران بیشتری از نمونه معمولی پرچمدار سامسونگ خواهد داشت
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آیا گلکسی S6 Edge خریداران بیشتری از نمونه معمولی پرچمدار سامسونگ خواهد داشت 1
گزارش جدیدی از یک منبع کره ای به نام ETnews، خبر از این موضوع می دهد که سامسونگ به تازگی متوجه گشته که پرچمدار خمیده اش، طرفداران بسیار بیشتری از نمونه تخت دارد؛ با شرایط موجود، کره ای ها سخت در تلاش هستند تا بتوانند در روزهای آینده، به تقاضای بالای بازار برای موبایل خمیده ی خود، پاسخی مثبت دهند. طبق تحقیقاتی که این شرکت انجام داده، تقاضای کاربران برای نمونه ی خمیده ی گلکسی اس ۶ بسیار بیشتر از مقداری بوده که مدیران این شرکت در ابتدا متصور بوده اند.
در ادامه با دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
دیجیاتو  همراه باشید.


از کره جنوبی خبر می رسد که سامسونگ با توجه به بازخورد هایی که دریافت نموده، می کوشد تا حجم تولید گلکسی اس ۶ اج را تا سه برابر افزایش دهد؛ این محصولات هنوز به بازارها راه نیافته اند و به شکل واقعی، نمی توان تخمین زد که کدام یک از آنها طرفداران بیشتری خواهد داشت؛ از طرف دیگر منابع کره ای، با اطمینان خاطر بسیار بالایی لب به سخن گشوده اند.
شرکت کره ای تا به حال صرفا اعلام نموده که ۲۰ میلیون پیش سفارش ثبت گشته اما به شکل مشخص، اذعان نداشته که چه تعداد از این ۲۰ میلیون، نسخه اصلی و چه تعداد نسخه خمیده هستند. در مجموع، اعتقادها بر این است که سامسونگ قادر خواهد بود در ۹ ماه باقی مانده از سال میلادی جاری، به آمار فروشی بالاتر از ۵۰ میلیون دستگاه از هر دو نمونه ی گلکسی ها دست یابد.
دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آیا گلکسی S6 Edge خریداران بیشتری از نمونه معمولی پرچمدار سامسونگ خواهد داشت 1

نکته در اینجاست که در کنار زیباتر بودن Edge، مشخصات سخت افزاری آن نیز به شکل کاملی همپای نسخه اصلی هستند و علت علاقه بالای کاربران به این محصول نیز همین است؛ در نتیجه، پرداخت مبلغی بیشتر برای داشتن موبایلی خاص همراه با سخت افزاری عالی، از نظر کاربران امری توجیه پذیر به نظر می رسد.


منبع: دیجیاتو
بله خودم دارمش
hhhhy

yyy6njjjj

7777777777777

ggggggtt