انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: برادر«پل واکر»راه او را ادامه می دهد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
برادر«پل واکر»راه او را ادامه می دهد 1


به گزارش دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
سینماخبر ،در آستانه نمایش قسمت جدید فیلم «سریع و خشمگین»، کودی برادر کوچکتر پل واکر پس از این که کارش در بازی در نقش برادر فقیدش در این فیلم تمام شده، اعلام کرد ممکن است حرفه بازیگری را ادامه دهد. 
 
کودی ۲۶ ساله و برادر دیگرش کلب ۳۷ ساله پس از درگذشت پل واکر در یک تصادف رانندگی که ۱۷ ماه پیش به وقوع پیوست، از سوی کمپانی یونیورسال دعوت شدند تا صحنه‌های باقی مانده از برادرشان را اجرا کنند. اکنون برادر جوان‌تر که تا پیش از این هرگز سابقه بازیگری نداشت، اعلام کرده دلش می‌خواهد این حرفه را ادامه دهد. کودی اکنون در حال کار کردن با مت لوبر مدیر برادر فقیدش در کمپانی انترتینمنت لوبر است. 
 
با این حال پیشنهادی از سوی یونیورسال به وی داده نشده تا به طور رسمی جای مشخصی در این فیلم که پرسودترین فیلم تولیدی از سوی کمپانی یونیورسال است، داشته باشد. فیلم هفتم این مجموعه که با عنوان «خشمگین ۷» از امروز اکران می شود، انتظار می‌رود تا رکوردی در افتتاحیه‌های فیلم در ماه آوریل به جای بگذارد. 
 
در عین حال کمپانی اتومبیل پورشه نیز هر نوع نقشی از سوی این اتومبیل در مرگ واکر و راننده‌اش راجر روداس در این تصادف را رد کرده است. در نتیجه تحقیقاتی که در ماه می ۲۰۱۴ و بنا به دادخواست بیوه روداس انجام شد، هر نوع نقش داشتن اتومبیل در این تصادف رد شد و به جای آن کمپانی پورشه در آمریکای شمالی، راننده را مسئول وقوع این فاجعه دانست. کمپانی ادعا کرد پورشه ۲۰۰۵ که در این سانحه با یک تیر تصادف کرد، به نادرستی مورد استفاده قرار گرفته بود. بیوه روداس ادعا کرده بود نقص اتومبیل یا بروز مشکلی در سیستم خودرو موجب این تصادف شده بود. 
 
با توجه به انتظار طولانی مدت هواداران پل واکر، پیش بینی می شود فیلم «خشمگین ۷» با فروشی ۱۰۰ میلیون دلاری وارد باکس آفیس شود. 
 
در حالی که این فیلم امروز در آمریکای شمالی اکران می‌شود، اتومبیل ها و بازیگران این فیلم از مدیت پیش با اقبال روبه رو شده‌اند. استقبال از این فیلم و تجلیل از خاطره پل واکر به حدی وسیع است که پیش بینی می‌شود این فیلم به محض اکران با فروش ۱۰۰ میلیون دلاری وارد باکس آفیس شود.

منبع:مهر