انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: هیو جکمن اعلام کرد سری «ولوورین» آخرین حضور او در این کاراکتر خواهد بود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
هیو جکمن اعلام کرد سری «ولوورین» آخرین حضور او در این کاراکتر خواهد بود 1

سریره طاهرافشار: هیو جکمن ستاره فیلم «ولوورین» در صفحه اینستگرام خود اعلام کرد که این آخرین نقشش در این فیلم خواهد بود.

__________________________

به گزارش سینمانگار، علی رغم آنکه ماه گذشته، هیو جکمن بازیگر کاراکتر ولوورین در سری فیلم های «مردان ایکس» و «ولوورین» اعلام کرده بود که دوست دارد تا آخر عمرش در این کاراکتر نقش آفرینی کند، اما دیروز در صفحه اینستگرام خودش با این عنوان نوشت : ولوورین... برای آخرین بار و همراه با آن عکسی منتشر کرد که در زیر می بینید.

هیو جکمن اعلام کرد سری «ولوورین» آخرین حضور او در این کاراکتر خواهد بود 1

پیش تر اعلام شده بود که سومین فیلم مستقل «ولوورین» مراحل تولیدش تا سال آینده آغاز نخواهد شد، به این معنی که جکمن شایعات حضورش در قسمت بعدی «مردان ایکس: آخرالزمان» را رد می کند.... هرچند که هنوز تایید نشده است.

هیو جکمن با کاراکتر ولوورین از اولین سری فیلم «مردان ایکس» تا به امروز حضور داشته است و در سال ۲۰۰۹ با فیلم «مردان ایکس حقیقی: ولوورین» کاراکتر خودش را بیشتر به تصویر کشید. این بازیگر با کاراکتر ولوورین در هفت فیلم نقش آفرینی کرده است که ۱۴ سال به طول انجامیده.

دیوید جیمز کٍلی در حال حاضر فیلمنامه نویسی سومین «ولوورین» را در دست دارد، که براساس پاتریک استوارت (بازیگر نقش پروفسور ژاویر) در این قسمت ولوورین و پروفسور ژاویر با هم، هم تیم می شوند.

به گزارش سینمانگار، قرار است «ولوورین ۳» - که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده است-، در سوم مارچ ۲۰۱۷ بار دیگر به کارگردانی جیمز مانگولد اکران شود.