انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: خودرویی سریع تر از فشنگ ..
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
مهندسان انگلیسی دست به ساخت خودرویی زده‌اند که می‌تواند از گلوله سریع‌تر برود! طراحی این خودرو که «بلادهود» (کارآگاه) نام دارد سه سال به طول انجامیده و قرار است اواخر سال ۲۰۱۲ رکورد سرعت زمینی را در بستر یک دریاچه خشک‌شده در کیپ شمالی در جنوب آفریقا بشکند. قدرت این خودروی مافوق صوت از یک موتور جت که در بالای یک موشک هیبریدی قرار دارد تامین شده که این ترکیب می‌تواند ۱۳۵ هزار اسب بخار و برابر با قدرت خودروی ۱۸۰ فرمول یک نیرو تولید کند

خودرویی سریع تر از فشنگ .. 1

مهندسان در صنایع تخصصی هوافضای همپسون در ویگان اکنون شروع به اجرای طراحی قسمت فولاد مشبک عقب خودرو کرده‌اند که موتورهای جت و موشک در آن قرار می‌گیرند.
این خودرو آزمایش‌های خود را در ماه ژانویه سال ۲۰۱۲ پیش از حرکت به سمت آفریقا برای برنامه سرعت خود آغاز خواهد کرد.
ساخت قسمت جلوی این خودرو توسط مهندسان گروه قطعات پیشرفته انجام خواهد شد. چرخ‌های این خودرو که ۹۰۰ میلی‌متر قطر خواهد داشت از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و باید بتواند در چرخش در سرعت بیش از ۱۰ هزار دور در دقیقه دوام آورده و همزمان بتواند با آلودگی‌های برآمده از بستر دریاچه کنار بیاید.

رکورد سرعت در حال حاضر ۷۶۳ مایل در ساعت است که توسط اندی گرین با خودروی «تراست اس‌اس‌سی» در سال ۱۹۹۷ به ثبت رسیده است. گرین رانندگی این خودرو را نیز بر عهده خواهد داشت ..

خودرویی سریع تر از فشنگ .. 1

خودرویی سریع تر از فشنگ .. 1

خودرویی سریع تر از فشنگ .. 1