انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: HTC می گوید “چیزی بزرگ” در حال آمدن است، آیا منظور معرفی One life است؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
پیشتر  خواندید دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
که احتمالا پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی به جای One M9 با نام One life عرضه می شو دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
د. و حالا تنها چند روز پس از این که اچ‌تی‌سی انگلستان تایید کرد که اچ‌تی‌سی One جدید در تاریخ ۱ مارس پرده برداری خواهد شد، اچ‌تی‌سی ایالات متحده آمریکا ورود “یک چیز عظیم” به میدان وعده داده است.

ابن متن پیام اچ‌تی‌سی آمریکا در توییتر است:
نقل قول: چیزی بزرگ از اچ‌تی‌سی در راه است. تصور کنید [تعداد] [چیز بزرگ] در فضا را. و آن [تغییر ریاضی] است در [تعداد].
در حالی که این پیام به صورت تلگرافی به ورود یک دستگاه و یا آمار فروش اشاره می کند و دیدن چنین پیام هایی قبل از همایش بین الملی موبایل ۲۰۱۵ معقول و منطقی به نظر میرسد، اما روشن نیست که دقیقا چه چیزی “چیزی بزرگ” در راه است.
یک حدس می تواند پرده برداری از پرچمدار اچ‌تی‌سی One life باشد، که ظاهرا “بزرگ” تر شده است. شاید هم، این شرکت اشاره می کند به معرفی یک دستگاه بزرگتر و شاید یک تبلت؟ به نظر می رسد، کمتر احتمال دارد که این موضوع مربوط به One life، باشد. زیرا گزارش های اخیر نشان می دهد که صفحه نمایش آن ۵.۱ اینچی خواهد بود.
برای دیدن آن ما باید تا ۱ مارس صبر کنیم زمانی که اچ‌تی‌سی در نهایت از این چیز بزرگ پرده برداری می کند.