انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: آیا پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی One M9 نامگذاری نخواهد شد؟
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
آیا پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی One M9 نامگذاری نخواهد شد؟


به نظر می رسد پرچمدار آینده اچ‌تی‌سی با عنوان اچ‌تی‌سی One M9 معرفی نخواهد شد، با توجه به اینکه به طور معمول اچ‌تی‌سی پرچمدارانش را مانند One M8 با کد M نامگذاری می کرد، ظاهرا قصد ندارد پرچمدار بعدی خود را One M9 نام گذاری کند.

دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
آیا پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی One M9 نامگذاری نخواهد شد؟ 1
نامی که در کد منبع وب سایت اچ‌تی‌سی برای این اسمارت‌فون درنظر گرفته شده (تصویر بالا را ببینید)، One life خواهد بود. با توجه به این که اچ‌تی‌سی هنوز رسما این نام را مورد تایید قرار نداده است، ما باید چند هفته تا همایش جهانی موبایل ۲۰۱۵ در یکم مارس در بارسلونا که احتمالا اچ‌تی‌سی در آن از این اسمارت فون رونمایی خواهد کرد منتظر بمانیم.
آیا پرچمدار بعدی اچ‌تی‌سی One M9 نامگذاری نخواهد شد؟ 1
در همین حال، شما می توانید یک نگاهی به مشخصات احتمالی این گوشی بیندازید:
صفحه نمایش آن به اندازه ۵ اینچ و از نوع IPS با رزولیشن 1080p می باشد. دوربین اصلی آن ۲۰.۷ مگاپیکسل همراه فلش دوگانه LED خواهد بود (این مورد تایید شده). در حال حاضر، هیچ اطلاعات از اینکه کیفیت ضبط ویدیو 4K خواهد بود وجود ندارد، اما احتمال وجود آن تعجب برانگیز نیست. دوربین سلفی آن هم ۴ مگاپیکسل خواهد بود، احتمالا همان دوبین جلوی One M8 است.
اچ‌تی‌سی One life  از پردازنده چهار هسته ای ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون 810 (MSM8994) با فرکانس کاری ۲ گیگاهرتز استفاده می کند. اچ‌تی‌سی یک رم ۳ گیگابایتی DDR4 برای آن درنظر گرفته است و پردازنده گرافیکی آن هم آدرنو 430 در نظر گرفته شده است. حافظه های داخلی در دسترس هم ۳۲ و ۶۴ گیگابایت خواهد بود. باتری آن هم ۲۸۴۰ میلی آمپر خواهد بود که ۲۴۰ میلی‌ آمپر از M8 بیشتر است. در نهایت هم این گوشی با اندروید ۵.۰.۲ اجرا خواهد شد. امیدوارم چیزی از قلم نیفتاده باشه.
چرتترین همینه