انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: نسخه ی بزرگتر و بهتر HTC One M9 plusدر چین منتشر می شود
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
HTC One M9 مدتی است که توجه خبرگزاری های مختلف را به خود اختصاص داده است. این محصول برخلاف مدل های قبلی HTC، قاب فلزی دارد. کمپانی HTC قصد دارد نسخه ی فلزی One M9 plus خود را در چین منتشر کند.


این اسمارت فون اولین نسخه ای است که دارای حسگر تشخیص اثر انگشت در زیر صفحه نمایش می باشد. این امر سبب سریع تر شدن باز کردن قفل گوشی و دسترسی به آن می شود. قرار دادن این حسگر های اثر انگشت در زیر صفحه نمایش، M9 plus را از لحاظ ظاهر تا حدی شبیه به محصولات سامسونگ کرده است.
در بالای صفحه نمایش این اسمارت فون نیز بلندگوی (اسپیکر) استریو نصب شده است. متاسفانه HTC هیچ تاریخی را برای انتشار اسمارت فون یاد شده به بازار بطور علنی مشخص نکرده است. همچنین قیمت این محصول هم اعلام نشده است تا کاربران بدانند که آیا می توانند از پس خرید آن بر بیایند یا خیر؟
تنها چیزی که فعلا می دانیم این است که این نسخه از هم خانواده ی خود، HTC One M8 ، بسیار برتر است. به عنوان مثال M9 plus اولین نسخه ی HTC است که از پردازنده های MediaTek استفاده می کند. One M9 از خانواده ی SnapDragon بهره برده است. لازم به ذکر است که M9 plus از پردازنده های ۶۴ بیتی چهار هسته ای MediaTek MT6795T با فرکانس کاری ۲٫۲ گیگاهرتز به همراه ۳ گیگابایت RAM استفاده می کند.
این اسمارت فون دارای صفحه نمایش ۵٫۲ اینچی Quad HD با رزولوشن بالاتر از HTC One M9 می باشد. یکی از نقاط برجسته ی این نسخه دوربین آن است؛ دوربین اصلی اسمارت فون یاد شده ۲۰ مگاپیکسل است.