انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: «آزیتا حاجیان»:روح من با مادری عجین شده است
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
«آزیتا حاجیان»:روح من با مادری عجین شده است 1


 دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سینماخبر،
آزیتا حاجیان بازیگر سینما و تلویزیون به مناسبت فرا رسیدن روز مادر گفت: اولین تجربه مادری من در بیست و سه سالگی بود و روح من با مادری عجین شده است.



وی درخصوص اثرگذارترین مادرانه‌هایی که تا به امروز در آنها ایفای نقش کرده عنوان کرد: اگر با نقشی ارتباط برقرار نکنم، آن را نپذیرفته و در آن بازی نمی‌کنم ولی در این بین می‌توانم به سریال "سفر سبز" و "ثریا" اشاره کنم.



حاجیان درخصوص تأثیرات متقابل بازیگری و ایفای نقش مادری در زندگی خود عنوان کرد: هر نقشی که عمیقا وارد آن می‌شویم، به طبع تأثیرات روحی و روانی خاص خود را دارد.



بازیگر سریال "ثریا" در مورد علل باورپذیر بودن و ملموس بودن نقش‌های مادری که ایفا کرده است، اظهار داشت: از 16 سالگی درگیر رشته بازیگری و تأتر هستم، من تا به حال تجربه ایفای سه الی چهار نقش مادری را داشته‌ام و سعی کرده‌ام از خودم و احساساتم به آن نقش‌ها وام دهم. در واقع هر تجربه شخصی و جدی که هنرپیشه در کار بدست می‌آورد، جزء ذخایر غنی است که برای او ارزنده است، این تجربیات شامل تجربه‌های مادری و ... می‌شود.

 



حاجیان ادامه داد: کلیشه نشدن به انتخاب هنرپیشه مربوط است، به عنوان مثال بازی در نقش ثریا برای من کلیشه نبود.



وی در خصوص رابطه خود با دخترانش بیان کرد: من خودم سالهاست که مادرم را از دست داده‌ام، بنابراین بسیار مراقبم تا رابطه ما صدمه نبیند. در هر موردی نقطه نظرات و عقاید خود را اعلام کرده و با مشورت به توافق و نتیجه‌ی مشترک می‌رسیم.



حاجیان در مورد بهترین هدیه‌ای که تا به حال از فرزندانش گرفته است؛ اظهار داشت: عشق بی‌قید و شرطی که دخترانم به من می‌دهند، برای من بزرگترین هدیه است. آنها مثل کوه بزرگی هستند که پشت من به آنها گرم است.



آزیتا حاجیان در خصوص آرزوی خود در روز مادر گفت: آرزو دارم همه بچه‌ها دارای امکانات کافی بوده تا دل‌های مادرانشان گرم و آرام باشد. من دارای آرامش نسبی بوده و فرزندانم خوشحال هستند و به همین خاطر آرزومندم همه مادران کشورم این احساس را داشته باشند امیدوارم در این روز خاص تمام مادران دلگرم بوده و این دلگرمی تبدیل به جریانی شود که به منصه‌‌ی ظهور می‌رسد.






منبع:باشگاه خبرنگاران