انجمن های تخصصی فلش خور

نسخه‌ی کامل: کارگردان قسمت های بعدی «انتقام‌جویان» مشخص شد
شما در حال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب بندی مناسب.
کارگردان قسمت های بعدی «انتقام‌جویان» مشخص شد 1


  دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. لطفا ثبت نام کنید یا وارد حساب خود شوید تا بتوانید لینک ها را ببینید.
به گزارش سینماخبر،
جو و آنتونی روسو کارگردان بخش سوم از مجموعه «انتقام جویان» شدند. مجموعه ای که قسمت های اول و دومش توسط چاس ویدون کارگردانی شده بود. آنها درحالی برای کارگردانی بخش سوم «انتقام جویان»- که خود دو قسمت است- انتخاب شدند که قبل تر زمزمه هایی از این موضوع شنیده شده بود. آنها سال گذشته فیلم تحسین شده «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان» را ساختند که باعث شد رابطه عمیقی با مارول پیدا کنند. فروش خوب فیلم مذکور نشان داد که آنها مخاطب را هم به خوبی می شناسند. پس مارول تصمیم گرفت تا کارگردانی قسمت سوم مجموعه کاپیتان آمریکا که با نام «جنگ داخلی» شناخته می شود را هم به آنها بدهد. این موضوع باعث شد خیلی ها پیش بینی کنند که برادران روسو کارگردان بخش سوم انتقام جویان هم خواهند شد چرا که قرار است مارول با «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» به داستان انتقام جویان: جنگ بی نهایت وارد شود. حتی گفته می شود مذاکرات این شرکت به همراه دیزنی با سونی پیکچرز برای حضور مرد عنکبوتی در فیلم های مارول، به طور خاص، به خاطر فیلم «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی» است و قرار است پس از حضوری کوتاه در این اثر، اسپایدرمن در «انتقام جویان: جنگ بی نهایت» حضور کلیدی و مهمی داشته باشد.

این درحالی است که جاس ویدون نقش پر رنگی در طراحی پروژه سینمایی مارول داشته. به طوری که به جز کارگردانی «انتقام جویان» و «انتقام جویان: عصر آلترون ها»، سریال «ماموران شیلد» را خلق کرد و مشاور تمام پروژه های سینمایی مارول، از جمله «محافظان کهکشان» بود. هنوز مشخص نیست ، ویدون که تهیه آثار زیادی بر عهده داشته نقشش در کمپانی مارول را هم به برادران روسو واگذار خواهد کرد یا خیر.

گفتنی است «انتقام جویان: عصر آلترون ها» به کارگردانی جاس ویدون، کمتر از سه هفته دیگر اکران می شود. همین طور قسمت اول «انتقام جویان: جنگ بی نهایت» 4 می 2018 و قسمت دوم 3 می 2019 روی پرده خواهند رفت.
در مورد فیلم وارکرافت مطلب بزار
ممنون